کدخبر:0946/900726

25 مهر 1390

به همت مركزمعارف اسلامي دانشگاه صنعتي اصفهان:
یازدهمین نشست مینای معرفت دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
یازدهمین نشست مینای­معرفت با موضوع «شیطان­پرستی» و با سخنرانی حجت­ الاسلام والمسلمین مظاهری­ سیف،در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

دراین نشست كه با تلاش مرکز معارف­اسلامی دانشگاه و با حضور بیش از 300 نفر از دانشجویان در تالار شهید فتوحی برپا شد حجت­الاسلام­والمسلمین مظاهری­سیف با اشاره به گروه­های موسیقی­ نوظهور و رایج در دوره کنونی غرب و گسترش آن در فرهنگ­های دیگر و نيز ارتباط برخی از این گروه­ها با مبانی اصلی شیطان پرستی، به بررسی ماهیت، اهداف و جوانب این نوع موسیقی بر ذهن و عملکرد مخاطبانش پرداخت و گفت: البته نباید ماهیت و اهداف تمام گروه­های موسیقی نوظهور را یکسان تلقی نمود، چرا که تنها برخی از آنها جزو مروجان شیطان­پرستی هستند، پس باید با مطالعه دقیق محتوای آنها را شناخت.
وي همچنین تحلیلی از چند فیلم اصلی شیطان­پرستان و تفکری که آنها به دنبالش هستند را ارایه داد و خاطر نشان کرد بررسی این تفکرات به خصوص برای مسئولین فرهنگی ضروری است.
حجت­ الاسلام مظاهری­سیف همچنین با بیان تاریخچه اولین گروه­های شیطان­پرستی، اهداف و عملکرد آنها از ابتدای شکل­گیری تا کنون را توضیح داد و ارتباط و پشتیبانی قوی صهیونیسم از تمام این گروه­ها برای پیشبرد اهدافشان در دنیا را تشریح کرد.
وي همچنین در بخشی از صحبت­های خود گفت: انسان همواره به دنبال لذت نامحدود است. بر همین اساس گروه­های شیطان­پرستی با خودآزاری، تحمل شکنجه­های فراوان جسمی، قربانی کردن انسان و خودکشی­های نمایشی به دنبال درک لذت هاي جدید هستند.
حجت­الاسلام مظاهری­سیف ادامه داد: ارتباطات جنسی خشن پس از این شکنجه­های جسمی از جمله همین اقدامات است که برای دریافت لذت­های متنوع به دنبال آن هستند، هر چند که پس از مدت کوتاهی نیز این لذت برای آنها تکراری شده و به دنبال راه­های جدید می­روند.همچنین این گرو­ه­ها با تعیین تاریخ­های متعدد برای پایان جهان و تبلیغات فراوان توسط رسانه­های خود به دنبال سردرگمی و ایجاد پوچی در افراد می­روند تا به شیطان پرستی سوق پیدا کنند.
در پایان صحبت­های حجت­الاسلام مظاهری­سیف به سوالات دانشجویان در رابطه با این موضوع پاسخ داد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.