کدخبر:1222/900724

20 مهر 1390

با حضور مشتاقان سفر به عتبات عاليات:
اولین جلسه طرح کنگره عرش جامعه اسلامی دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار شد
اولین جلسه از مجموعه جلسات کنگره عرش برای سفر به کربلای معلی عصر روز دوشنبه 11 مهرماه در تالار شهید فتوحی برگزار شد.

در این برنامه که افتتاحیه پنجمین دوره طرح کنگره عرش بود حجت­الاسلام داستانپور به سخنرانی پرداخت و با اشاره به خصوصیات زیارت امام حسین علیه­السلام و فضای موجود در کنار حضرت امیرالمومنین علیه­السلام گفت: زیارت ائمه معصومین علیهم­السلام دعوتی است که از طرف این بزرگواران برای شما شده است.
علی­اصغر جاویدپرور، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان هدف از برگزاری این طرح را ایجاد فضای معنوی و شور و نشاط دینی در دانشگاه دانست و گفت: برنامه کنگره عرش برای ارتقای سطح معرفتی و دینی در دانشجویان بستر بسیار مناسبی است که از سال 1382 در دانشگاه آغاز شده و برای 4 دوره ادامه پیدا کرده است.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان افزود: برای تقویت بال معنوی دانشجویان، جامعه اسلامی با برگزاری کلاس­های معرفتی و فرهنگی و همچنین معرفی یک کتاب و امتحان از کلاس­ها و کتاب معرفی شده و سپس امتیازبندی دانشجویان شرکت­کننده، برای پنج نفر اول به صورت رایگان و برای بقیه شرکت­کنندگان به ترتیبِ امتیاز، سهمیه سفر زیارتی عتبات عالیات را تدارک دیده است.
علی­اصغر جاویدپرور گفت: شرکت بیش از هزار نفر از دانشجویان در سال­های گذشته، این طرح را به یکی از بزرگ­ترین برنامه­های فرهنگی دانشگاه در سال­های اخیر تبدیل نموده است به طوری که مراکز فرهنگی دیگر با الگوبرداری از این طرح، در قسمت­های مختلف این برنامه را اجرا کرده­اند.
ایشان همچنین اعلام کرد برای ثبت نام طرح کنگره عرش دانشجویان ورودی­ مقطع کارشناسی 1389 و 1390 از 16 لغایت 20 مهر ماه و دیگر دانشجویان از 23 لغایت 27 مهر ماه می­توانند به دفتر جامعه اسلامی دانشجویان مراجعه نمایند.زمان این سفر زیارتی نیز هفته پایانی اسفند ماه سال جاری خواهد بود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.