کدخبر:1514/20241021

30 مهر 1403

کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز و ۱۸ رتبه برتر در مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور
اسامی برگزیدگان مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال ۱۴۰۳ اعلام شد و نام ۲۰ دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان در فهرست برگزیدگان است.

ه گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، مهدی مسجدی اصفهانی دانشجوی رشته مهندسی صنایع رتبه اول و مدال طلا این رشته را به دست آورد. در رشته مهندسی کشاورزی زراعت و اصلاح نباتات نیز پانته آ شمسی رتبه سوم و صاحب مدال برنز شد.

همچنین رتبه‌های تک‌رقمی در این دوره به فاطمه قره زاده با رتبه پنجم در رشته مهندسی صنایع و میلاد مالکی شهرکی با رتبه هفتم در رشته مهندسی مکانیک تعلق دارد. مطهره اکبری در المپیاد مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات) با رتبه ۱۴، انسیه رامهرند در المپیاد شیمی با رتبه ۵، متین رضائی با المپیاد فیزیک و عارفه پورمحمدی نجف‌آبادی در المپیاد مهندسی کامپیوتر با رتبه ۲۰، پرستو ایزدی نجف‌آبادی در المپیاد علوم جغرافیایی و بنیامین فدائی اردستانی مهندسی متالورژی و مواد با رتبه ۲۰، بشری ربانی در المپیاد فیزیک و مجید جمالی در المپیاد مهندسی عمران و سید علی‌محمد حسینی در المپیاد مهندسی متالورژی و مواد با رتبه ۲۱، دانیال کریمی در المپیاد فیزیک و محمدصادق بهشتی مقدم در المپیاد مهندسی برق با رتبه ۲۵، کیمیا حبیبی در المپیاد آمار با رتبه ۲۶، طاها میرزارضی در المپیاد مهندسی عمران با رتبه ۲۹، هاجر حاجیان در المپیاد شیمی و امیرحسین موحدی دهنوی در المپیاد فیزیک با رتبه ۳۰ و علیرضا بدیعی گورتی در المپیاد مهندسی عمران با رتبه ۳۷ در فهرست برگزیدگان قرار دارند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.