کدخبر:0941/20240925

4 مهر 1403

در حاشیه دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری فن نما:
چهارمین دوره مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود
این دوره از مسابقات با هدف حل مشکلات و چالش های روز دنیا برای دانش‌آموزان و دانش‌جویان سرتاسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، مهندس پدرام محسنی، دبیر اجرایی مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: این رویداد قدمی برای تحولی بزرگ رباتیک در صنعت کشور خواهد بود.

وی افزود: این دوره شامل لیگ‌های متنوعی است که امسال همگی در سطح آزاد(برای تمامی سنین) طراحی شده‌ که دانش آموزان و دانشجویان هر سطح در چند لیگ با یکدیگر به رقابت بپردازند.

محسنی با بیان اینکه لیگ‌ حل ماز خط و مسیریاب همیشه جایگاه ویژه‌ای بین علاقه‌مندان به رباتیک داشته است اظهار داشت: شرکت‌کنندگان باید رباتی بسازند که قوانین مربوطه به هر مسیر را اعمال کند.

دبیر اجرایی مسابقات روباتیک ادامه داد: رباتی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مسیر را طی کند رکورد بهتری دارد و برنده است.

مهندس محسنی با اظهار به اینکه حل چالش صنعتی مقدماتی و پیشرفته از دیگر لیگ‌های مسابقه است مطرح کرد: هدف این لیگ ها سنجش خلاقیت شرکنندگان برای حل مشکلات در صنعت است.

وی افزود: به منظور تقدیر از برندگان چهارمین دوره مسابقات روباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان جوایز شایسته‌ای برای برگزیدگان لیگ مسیریاب و نیز بهترین طراحی در نظر گرفته شده است.

مسئول دوره ادامه داد: به برگزیدگان لیگ ماز خط و چالش صنعتی مقدماتی نیز جوایز ارزنده‌ای اعطا می‌شود.

گفتنی است؛ این دوره از مسابقات رباتیک هم‌زمان با نمایشگاه فن نما اصفهان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.