کدخبر:1929/20240603

13 فروردین 1403

برگزاری آیین تجلیل از سرآمدان دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان
آیین تجلیل از دانشجویان سرآمد دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور هئیت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان و اعضای شورای دانشگاه برگزار و از برگزیدگان بخش های مختلف تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر سید علی‌محمد میرمحمدی میبدی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در آئین تجلیل از سرآمدان دانشجویی با بیان اینکه آینده به خدمتگزاری سرآمدان علمی وابسته است گفت: بسیاری از دستاوردهای کشور از جمله ساخت پهپاد، زیردریایی و فناوری نوین در ماشین‌آلات معدن باهمت دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به نتیجه رسیده است.
وی افزود: سرآمدان برتر در راستای خدمت‌رسانی به مردم دارای قدر و منزلت بالایی هستند و آنها در راستای تحقق اهداف ملی تلاش می‌کنند.

دکتر مجتبی بابایی خورزوقی، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در آیین تجلیل از سرآمدان آموزشی گفت: ثبت‌نام اولین دوره سرآمدان دانشجویی از مهرماه و آبان‌ماه سال گذشته در هفت حوزه آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، فناوری، ورزشی، هنری و بین‌المللی آغاز شد.

بابایی با بیان اینکه کمیته دانشگاه طی هشت ماه در حال بررسی اسامی برگزیدگان بوده است، مطرح کرد: معدل یکی از شاخصه‌های اصلی در تعیین سرآمدان برگزیده همه حوزه‌ها است و شیوه انتخاب بر اساس آیین‌نامه و به‌صورت سیستمی انجام شده است.

وی افزود: برای اینکه تمام دانشجویان دارای شرایط آیین نامه بتوانند امتیازات مدنظر خویش را با سهولت وارد سامانه داشته و در این رویداد شرکت نمایند، در سامانه یکتا درسی بنام باشگاه سرآمدان برای هر دانشکده ایجاد و تمام دانشجویان دارای شرایط اولیه تمام مدارک خود را وارد این درس نموده اند.

 معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: در بخش تعیین سرآمدان توجه ویژه به بخش فعالیت دانشجویان در عرصه فناوری و نوآوری مانند اختراع، ابداع، ایده‌پردازی و طرح‌های فناور، راه‌اندازی و دستیابی به فناوری شده است.

وی ادامه داد: دانشجویان سرآمد آغازگر و روشنی‌بخش مسیر آینده علم و فرهنگ برای دیگر دانشجویان خواهند بود و سرآمدی نشان و افتخاری در جهت تشویق و حفظ حرکت دانشجویان خواهد بود.

دکتر مجتبی ازهری، استاد سرآمد دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این مراسم با اظهار به اینکه تأثیر امیدآفرینی نسل جوان بیشتر از نسل قدیم است بیان داشت: دانشجویان باید قدر خود را بدانند و جامعه نیز باید برای این قشر ارزش والایی قائل شوند تا تعامل سازنده میان دانشجویان و جامعه برقرار شود.
وی مطرح کرد: روحیه دادن و ازبین‌بردن ناامیدی در میان جوانان قدم بزرگی در راستای کمک به دانشجویان و جامعه است.

در پایان این مراسم از 15 دانشجو به عنوان سرآمدان کل دانشگاه که توانسته اند در بیشترین حوزه ها جزء25 درصد بوده و بالاترین امتیازات را در بین تمام دانشجویان کسب نمایند، همراه با 36 نفر از دانشجویان هر دانشکده به تفکیک هر دانشکده حداکثر سه نفر دارای بالاترین امتیاز و بدست آوردن حداقل 25 درصد در سه حوزه در هر مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به عنوان دانشجویان سرآمد دانشکده ها انتخاب و 484‪ نفر از دانشجویان به عنوان دانشجویان شایسته تقدیر در دانشکده و قابل تحسین در یک الی چند شاخص آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی، هنری، فناوری و بین الملل به عنوان سرآمد انتخاب و با حضور اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه و رئیس دانشکده‌ها مورد تقدیر قرار گرفتند.
گفتنی است، از دانشجویان نمونه دانشگاه نیز به عنوان دانشجویان سرآمد تقدیر بعمل آمد.

فهرست سرآمدان

گزارش تصویری

گزارش ویدیویی

 

فایل ها

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.