کدخبر:1150/20240529

9 خرداد 1403

رویدادهای اختتامیه هشتمین جشنواره ملی افتا آغاز شد
  هشتمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات پس از یک سال به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، هشتمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات توسط مرکز آپای دانشگاه صنعتی و با مشارکت فولاد مبارکه و شعار «باهم در زیست بوم امنیت سایبری» امروز و فردا، 9 و ۱۰ خرداد ماه در تالار شیخ‌بهایی دانشگاه به فعالیت یک ساله خود پایان می‌دهد.

دکتر علی فانیان، دبیر هشتمین جشنواره ملی افتا در آئین اختتامیه این رویداد اظهار کرد: اعضای اکوسیستم و ارکان زیست بوم فناوری اطلاعات در استان اصفهان طی یک سال با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل اطلاعات انجام دادند و هدف اصلی این جشنواره، افزایش سطح آگاهی دانشجویان، تیم‌های فناور، شرکت‌های خصوصی و سازمان‌ها در حوزه امنیت سایبری بوده است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد کسب و کار «نوافتا» در هشتمین جشنواره افتا ادامه داد: این رویداد کسب‌وکارهای نوپا در حوزه امنیت سایبری را مورد توجه قرار داده و در چهار سطح دانش، پیدایش، رویش و گسترش و با هدف حمایت از تیم‌های فعال در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات از مرداد ماه سال ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد و هم‌اکنون در مرحله جمع بندی داورها قرار دارد. تمامی این سطوح با حمایت شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه (MSTID) صورت گرفت.

فانیان در خصوص مسابقه فتح پرچم مازاپا نیز عنوان کرد: این مسابقه، رقابت جذابی میان نخبگان و متخصصین حوزه امنیت اطلاعات است که در آن سعی دارند با حل چالش‌های امنیتی توانایی‌های خود را محک بزنند. مرحله اول مسابقه تحت عنوان «مازآپا؛ نفوذ به سازمان بی‌مبالات» در اسفند ماه ۱۴۰۲ به صورت غیر حضوری برگزار شد و از بین ۲۲۰ تیم شرکت‌کننده، ۷ تیم موفق شدند در مسابقه حضوری که امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود حضور پیدا کنند.

گفتنی است، برگزاری ۱۵ کارگاه فنی تخصصی، رویداد کسب و کار «نوافتا»، مسابقه «فتح پرچم مازآپا»، نمایشگاه محصولات و همایش اختتامیه از رویدادهای برنامه‌ریزی شده برای هشتمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.