کدخبر:1245/20240520

31 ارديبهشت 1403

متن پیام هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت شهادت خادمان ملت
آئینه تمام‌نمای خدمت صادقانه و جهادی
  قال الله تبارک وتعالی وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ ۗ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا ️یادمان نمی‌رود روزی که رئیس جمهور عزیزمان آیه الله رئیسی قبل از دریافت اعتبارنامه در محضر رهبر معظم انقلاب دام ظله به ایراد سخن پرداخت. کلامش را با ترجمه این فقرات خطبه ۱۳۹ نهج البلاغه امیرمومنان سلام الله علیه آغاز کرد ️خدایا تو میدانی آنچه از ما سرزد (قبول مسئولیت) نه برای مسابقه قدرت، و نه زراندوزی و دنیاطلبی، هیچکدام نبود، بلکه برای بازگردان معالم دین تو و اصلاح سرزمینهای تو بطوری که بندگان مظلوم تو در امنیت باشند وحدود زمین مانده تو برپا شود. ️آری مردان خدا قصدشان از ورود به عرصه مسئولیت چیزی جز تحصیل رضای خدا و خلق خدا نیست و اینچنین است که سر از پا نمی‌شناسند و شبانه روز برای ادای این فریضه می‌دوند.

 دانشگاهیان ارجمند

 با نهایت تأسف و تأثر فراوان، شهادت مظلومانه ریاست محترم جمهوری، وزیر محترم امور خارجه و همراهان وی را به شما نمایندگان جامعه نخبگان کشور در دانشگاه صنعتی تسلیت عرض می‌کنیم.
هشتمین رئیس جمهور مردمان نجیب ایران زمین در روز ولادت هشتمین امام آغاز به کار کرد و در روز ولادت امام رضا علیه السلام به ملکوت اعلی پیوست و کار نیمه تمام خود را برای رسیدن به پایانی نیکو به همکاران خود واگذار کرد. آنچه در طول دوران ریاست جمهوری وی شاهد بودیم، سراسر آئینه تمام‌نمای خدمت صادقانه و جهادی بود. چه نیکو پاداشی در شب میلاد حضرت ثامن الحج نصیب خادم مقربش گردید. 
اینجانب به نمایندگی از هیئت‌رئیسه دانشگاه و آحاد دانشگاهیان، این مصیبت بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت گفته و اعلام می‌داریم جامعه دانشگاهی باقدرت و قوت در کنار دولت برای پیمودن مسیر تعالی دانشگاه خواهیم ماند و بر تلاشمان در تداوم برنامه‌های دولت خدمتگزار خواهیم افزود.


 سید علی‌محمد میرمحمدی میبدی

 رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.