کدخبر:1327/20240515

26 ارديبهشت 1403

پایان‌نامه دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان پایان‌نامه برتر انتخاب شد
پایان‌نامه دانش‌آموخته دانشکده مهندسی مکانیک بعنوان پایان‌نامه برتر سی و دومین همایش بین‌المللی انجمن مهندسین مکانیک ایران انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، علیرضا غلامی، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد دانشگده مهندسی مکانیک با بیان این خبر در خصوص محوریت این پایان‌نامه عنوان کرد: این پایان‌نامه با موضوع تشخیص عیب ترک، در جعبه دنده‌های ساده تحت شرایط سرعت متغیر با استفاده از داده‌های ارتعاش پیچشی علاوه‌بر شبیه سازی، در محیط آزمایشگاه آکوستیک و ارتعاشات دانشکده مهندسی مکانیک نیز انجام شد.

وی ادامه داد: نوآوری پایان‌نامه، استفاده از ارتعاش پیچشی برای عیب‌یابی در تشخیص عیب در جعبه دنده‌های ساده است که نتایج بهتری در مقایسه با روش مرسوم آن یعنی ارتعاش عرضی از خود نشون داده است.

دانش‌آموخته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: نوآوری دیگر این پایان‌نامه، ارائه راهکاری برای تشخیص عیب ترک و محل آن در شرایط غیر ثابت بوده که راهکار آن راستی‌آزمایی شده است و در کنفرانس آکوستیک و ارتعاش سال ۱۴۰۲ نیز بعنوان پایان‌نامه برتر انتخاب شد.

گفتنی است، این پایان‌نامه با راهنمایی دکتر لقمانی و مشاوره دکتر ضیایی‌راد، اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک تالیف شده و علت انتخاب آن بعنوان پایان‌نامه برتر، انجام کار آزمایشگاهی علاوه‌بر شبیه‌سازی بوده است. سی و دومین همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران اردیبهشت امسال در دانشگاه صنعتی اراک برگزار شد.

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.