کدخبر:1719/20240224

5 اسفند 1402

یازدهمین جشنواره ملی رویش:
کسب عناوین برتر توسط کانون های فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان
 مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی رویش روز پنجشنبه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسؤولان دانشگاهی و استانی، خانواده شهدای کانون‌های فرهنگی هنری، دینی و مذهبی کشور و جمعی از دانشجویان فعال در کانون‌های فرهنگی وهنری ۷۰ دانشگاه کشور در دانشگاه یزد برگزار شد و ‌کانون‌های فرهنگی هنری و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان موفق به کسب عناوین برتر در این جشنواره ملی شدند.

 

کانون کافه آوا، عنوان کانون برتر فرهنگ و اندیشه در فضای مجازی را کسب کرد. کانون فرهنگی خیریه بچه های آسمان، کانون شایسته تقدیر برای موضوع عام المنفعه و جهادی همچنین کانون شایسته تقدیر در بخش مسئولیت اجتماعی شناخته شد. 

کانون آریا،کانون شایسته تقدیر اجتماعی در موضوع ایران شناسی و گردشگری، همچنین کانون شایسته تقدیربرنامه ها و ایده های خلاقانه کانونی در موضوع بازارچه ، هنری و بازیافت شد. همچنین کانون تأتر،کانون شایسته تقدیر ادبی، هنری در موضوع هنر های نمایشی معرفی شد. 

گفتنی است وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه جشنواره رویش، از غرفه کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان دیدن و با دانشجویان گفت و گو نمود. 

 

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.