کدخبر:1424/20231224

29 آذر 1402

پنجاهمین رویداد ایده شو و دومین رویداد کار و تک دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
پنجاهمین رویداد ایده شو و دومین رویداد کار و تک دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با موضوع ایجاد کسب‌وکار و خلق ثروت بر مبنای هوش مصنوعی در تالار فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، رویداد ایده شو باهدف ایجاد فرصتی مناسب برای افراد توانمند در ایده‌پردازی در محیط‌های صنعتی و دانشگاهی اجرا شد. در این رویداد از بین ایده های ارسال شده به شهرک علمی  و تحقیقاتی اصفهان ، ۱۲ ایده به مدت ۳ دقیقه در زمینه هوش مصنوعی برای داوران و حاضران ارائه شد.

در این رویداد ایده سپیده جعفری با عنوان زرنگلوم: استفاده از فناوری‌های هوشمند تعاملی برای بازیوارسازی محتوای کتب درسی و زنگ ورزش، عباس شمس با عنوان دوربین‌های طیفی مبتنی بر هوش مصنوعی، علی قرقانی با عنوان ایده هوش و جوش، محمدعلی کدخدایی با عنوان مچ‌بند پیش‌بینی تشنج صرع و ایلیا میان‌آبادی با عنوان سوپرمارکت بدون فروشنده به ترتیب مقام اول تا پنجم را کسب نمود.

شایان‌ذکر است؛ در این دوره از مسابقات ایده شو جوایز نقدی به ترتیب برای رتبه اول 5 میلیون تومان، رتبه دوم 3 میلیون تومان و به رتبه سوم 2 میلیون تومان تعلق گرفت.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.