کدخبر:0934/20231223

2 دی 1402

قهرمانی دانشگاه صنعتی اصفهان در مسابقات کاراته دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های استان
کاراته‌کاران دانشگاه صنعتی اصفهان در روز جمعه-۱ دی - با کسب ۲ مدال طلا و ۲ نقره عنوان قهرمانی را در نخستین دوره مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های استان اصفهان کسب نمود.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان در نخستین مسابقات کاراته دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های استان، مهدی مرادی، کارشناسی مواد و متالورژی در کومیته وزن منفی ۸۴ و محمد کریمیان، کارشناسی مهندسی صنایع در کومیته وزن منفی ۶۷ کومیته و دکتر محمدرضا باتوانی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به‌عنوان مربی مدال طلا کسب کرد.

در این مسابقات نیز محمد شهاب محبوبی نژاد، کارشناسی عمران در کومیته وزن منفی ۸۴ کیلوگرم، محمدحسین محمدخانی، کارشناسی مکانیک در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم و سجاد تولایی، کارشناسی مهندسی برق در کاتای انفرادی در جایگاه دوم قرار گرفت.

گفتنی است؛ این مسابقات به میزبانی مرکز تربیت‌بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان و همت هیئت ورزش‌های دانشگاه استان اصفهان و انجمن کاراته دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برگزار شد و تیم‌های دانشگاه کاشان و دانشگاه جامع علمی کاربردی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کرد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.