کدخبر:1012/20231213

21 آذر 1402

دو عضو هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به‌عنوان پژوهشگران برتر کشور معرفی شدند
هم‌زمان با هفته پژوهش در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و نوآوران کشور، دکتر پرویز کاملی، عضو هیئت‌علمی دانشکده فیزیک و دکتر داوود مستوفی نژاد، عضو هیئت‌علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان جایزه پژوهشگران برتر کشور را از دست وزیر علوم و تحقیقات و فناوری دریافت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر داوود مستوفی نژاد، عضو هیئت‌علمی دانشکده مهندسی عمران با نگارش ۲۲۲ مقاله علمی بین‌المللی (اسکوپوس)، ۶۰ مقاله علمی ملی، با استناد ۴۲ اچ - ایندکس،۱۲ ثبت داخلی و خارجی، هشت طرح پژوهش کاربردی و شش جلد کتاب به‌عنوان پژوهشگر برگزیده علوم فنی و مهندسی تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از تلاش دکتر پرویز کاملی، عضو هیئت‌علمی دانشکده فیزیک، به جهت ارائه ۱۹۰ مقاله علمی بین‌المللی (اسکوپوس)،۲۰ مقاله علمی ملی، با استناد ۳۹ اچ - ایندکس و پنج طرح پژوهش کاربردی و یک جلد کتاب به‌عنوان پژوهشگر برگزیده علوم پایه تقدیر شد.

گفتنی است؛ هفته پژوهش و فناوری در سطح ملی از ۱۹ تا ۲۵ آذر با شعار پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم و با مشارکت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقات، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و نهادهای مرتبط در دیگر دستگاه‌ها برگزار شد که دو عضو هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی اصفهان از بین ۳۴۱ پژوهشگر و ۱۷۵ فناوری انتخاب شدند .

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.