کدخبر:1640/20231115

24 آبان 1402

برگزاری دوازدهمین کنفرانس فیزیک آماری، ماده چگال نرم و سیستم‌های پیچیده در دانشگاه صنعتی اصفهان
کنفرانس فیزیک آماری در راستای ارائه مقالاتی با موضوع نقش فیزیک در بخش‌های اجتماعی و اقتصادی و فضای مجازی جهان با حضور اساتید و پژوهشگران و دانشجویان برقرار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر هاشمی فر رئیس دانشکده فیزیک امروز - چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه - در دوازدهمین کنفرانس فیزیک آماری بیان کرد: برگزاری این جلسه فرصتی برای پرداختن به نقش‌آفرینی علم فیزیک در بخش‌های اجتماعی جامعه است.

دکتر هاشمی فر با بیان اینکه پیشرفت علمی در جهان به‌سرعت انجام می‌شود اظهار کرد: کارآفرینی یک موضوع اجتماعی کلیدی است که می‌بایست زمینه کارآفرینی را با تقویت ارتباطات بین دانشکده‌ای ارتقا داد.

وی افزود: علم فیزیک در علوم بیولوژی، علوم اقتصادی و اجتماعی مؤثر است و از مبانی علم در حل مسائل مهم و همچنین فرصت‌های بین‌المللی استفاده می‌شود.

گفتنی است در این نشست جدیدترین دستاوردهای محققین در فیزیک آماری و کاربردهای آن در پدیده‌های بحرانی، ماده چگال نرم، سامانه‌های زیستی، شبکه‌ها و سامانه‌های پیچیده معرفی شد. این کنفرانس باهمت انجمن فیزیک ایران و دانشکده فیزیک در تالار مفاخر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.