کدخبر:1126/20231108

14 آبان 1402

نیاز ورود به مشاغل آینده، ورود به صنایع خلاق است
 سمینار "فرهنگ آینده و آینده فرهنگ" هم‌زمان با روز فرهنگ عمومی به همت جهاد دانشگاهی و معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان باهدف بررسی جایگاه فرهنگ در صنایع آینده برگزار شد.  

  به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر غلامرضا قجاوند، مدیر سیاست‌گذاری‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان با تأکید بر اهمیت نقش فرهنگ در مشاغل آینده بیان کرد: دانشجویان آمادگی حضور در صنایع آینده را ندارند و این در حالی است که نیاز ورود به مشاغل آینده، ورود به صنایع خلاق است.

 وی ضمن اشاره به سطح پایین مهارت‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه اظهار داشت: ارتقا مهارت‌های نرم در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و فناوری ضروری است و با صنایع فرهنگی و خلاق، ارزش‌های فرهنگی کشور تولیدکننده در سطح جهان تبیین، ترویج و تبلیغ می‌شود.

 وی با بیان اینکه آموزش مهارت‌های خلاقیت، تفکر انتقادی، برقراری ارتباط و همکاری از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین مهارت‌ها برای مواجه موفقیت‌آمیز با جهان آینده است خاطرنشان کرد: در محیط کاری آینده نیز توانایی همکاری مجازی به کارکنان امکانی می‌دهد که شرکت‌های چندملیتی، توسعهٔ کمی و کیفی بیشتری بیابد.

 گفتنی است با تصویب آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی، ۱۴ آبان‌ماه در تقویم ایرانی به نام روز فرهنگ عمومی نام‌گذاری شد. دفتر فرهنگ عمومی دانشگاه نیز در حوزهٔ معاونت فرهنگی - اجتماعی با مأموریت حفظ حریم و حرمت دانشگاهیان و ایجاد، محیطی امن، آرام و دارای روابط و مناسبات سالم اجتماعی و فرهنگی راه‌اندازی شده است.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.