کدخبر:2154/20231026

4 آبان 1402

تبین توانمندی‌های جوانان ایرانی در نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)
مسئول نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: در نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، ابرپروژه‌های انجام شده توسط جوانان ایرانی به دانشجویان ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، علی جباری با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه در دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: سیاه‌نمایی‌هایی در بین دانشجویان انجام می‌شود که گفته می‌شود هیچ کاری در کشور انجام نشده و همه پیمانکاران خارجی هستند. ازطرفی باتوجه به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر خلأ موجود بین صنعت و دانشگاه، این نمایشگاه چندین سال در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های صنعتی شریف، علم و صنعت، امیرکبیر، تهران، تبریز، فردوسی مشهد، تمام فرودگاه‌های کشور تاکنون میزبان این نمایشگاه بوده‌اند که در آن فعالیت‌ها و ابرپروژه‌های انجام شده توسط جوانان ایرانی به دانشجویان و سایر اقشار مردم ارائه می‌شود.

مسئول نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به حضور حوزه‌های تخصصی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در این نمایشگاه عنوان کرد: هلدینگ‌ها و حوزه‌های تخصصی راه و شهرسازی، نفت، گاز، پتروشیمی، دریایی، نیرو، کشاورزی، صنعت و معدن، ارتباطات، فناوری و اطلاعات، محرومیت‌زدایی و پژوهشکده در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: در غرفه انتشارات نیز ۲۲۰ کتاب تخصصی شامل روش اجرای پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ارائه می‌شود.

جباری در ارتباط با غرفه ارتباط صنعت با نخبگان عنوان کرد: در این غرفه خدمات جذب سرباز، پروژه‌های کسر خدمت و جذب نخبگان انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در طی برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: حدود ۵ کارگاه آموزشی با عناوین بتن پارچه‌ای، موج‌شکن و انتقال آب از شد کرخه توسط اساتید دانشگاه و مدیران پروژه‌های انجام شده در دانشگاه صنعتی برگزار می‌شود.

گفتنی است، این نمایشگاه از ششم تا دهم آبان ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.