کدخبر:0919/20231024

2 آبان 1402

کاهش فاصله صنعت و دانشگاه با برگزاری رویداد «کار و تک» 
مدیر مرکز نوآوری و تجاری سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان گفت:  نتیجه برگزاری رویداد «کار و تک» کاهش فاصله صنعت و دانشگاه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر محمد صدقی در ارتباط با برگزاری رویداد «کار و تک» ( نخستین رویداد کار و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان) اظهار کرد: نتیجه برگزاری چنین رویدادی در دانشگاه این است که صنعت را به صورت مستقیم به مخاطبان که دانشجویان و اساتید هستند متصل می‌کنیم. 
وی افزود: در گذشته فاصله‌ای بین صنعت و دانشگاه بوده و درخواست‌هایی در بحث پروژه، جذب نیروی انسانی و... از سوی صنعت به دانشگاه ارائه می‌شد. از سوی دیگر ظرفیت حل این مسائل در دانشگاه وجود داشته اما این فاصله سبب شده که دانشگاه و صنعت آن طور که باید و شاید به هم نزدیک نشوند.
مدیر مرکز نوآوری و تجاری سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: در چنین رویدادهایی شرکت‌ها حضور پیدا می‌کنند و با دانشجویان رودررو صحبت کرده و خواسته‌های خود را مطرح می‌کنند و ظرفیت‌هایشان را ارائه می‌دهند. در سمت مقابل نیز دانشجویانی که به دنبال حضور در شرکت‌ها به منظور گذراندن دوران کارآموزی یا به دنبال شغل بعد از فارغ التحصیلی هستند، اعلام آمادگی می‌کنند.
وی ادامه داد: با توجه به شکل گیری کارگروه کارآفرینی در دانشگاه، نخستین سالی است که این رویداد برگزار می‌شود، با این وجود استقبال از سوی اسپانسرها و شرکت‌ها خوب بوده و امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند.
صدقی خاطرنشان کرد: دغدغه شرکت‌ها شناسایی نیروی انسانی است و معرفی این رویداد در رسانه‌ها می‌تواند به تقویت این ارتباط کمک کند تا بتوانیم بیش از گذشته از ظرفیت دانشگاه در صنعت استفاده کنیم.

گفتنی است نخستین رویداد کار و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان 1 و 2 آبان ماه با حضور 32 شرکت فناوری و دانش بنیان و استقبال بالای دانشجویان برگزار شد. 

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.