کدخبر:0857/20231024

2 آبان 1402

بهبود وضعیت اشتغال‌پذیری دانشجویان با حضور در رویدادهای آموزشی «کار و تک» 
معاون اجرایی ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان حضور در رویدادهای آموزشی«کار و تک » را در بهبود وضعیت اشتغال‌پذیری دانشجویان موثر دانست و گفت: رزومه نویسی، مصاحبه شغلی و ارتقا مهارت‌های اشتغال‌پذیری از جمله دوره‌هایی است که در جریان برگزاری نخستین رویداد «کار و تک» در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، امیر اخوان در ارتباط با برنامه‌های آموزشی که همزمان با رویداد «کار و تک» (نخستین رویداد کار و فناوری) دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در قالب رویداد کار و تک، دوره‌های آموزشی مختلفی برای دانشجویان طراحی شد که با هدف بهبود وضعیت اشتغال‌پذیری آن‌ها برگزار می‌شود. 
وی افزود: رزومه نویسی، مصاحبه شغلی و ارتقا مهارت‌های اشتغال‌پذیری از جمله این دوره‌ها است که مهارت و توانمندی دانشجو را پس از فارغ التحصیلی برای به دست آوردن یک شغل افزایش می‌دهد.
معاون اجرایی ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در کنار این دوره‌ها، دوره‌ متاورس نیز برگزار می‌شود. متاورس از صنایع نوین است که در سال‌های آینده رشد بیشتری خواهد داشت و می‌تواند یکی از حوزه‌های فعالیت دانشجویان باشد.
وی در خصوص تداوم برگزاری این دوره‌های آموزشی برای تقویت مهارت اشتغال‌پذیری دانشجویان بیان کرد: مصاحبه شغلی به صورت پیش رویداد است و سایرکارگاه‌ها همزمان با رویداد برگزار می‌شود، اما پس از رویداد، دوره‌های مرتبط با بحث اشتغال و کارآفرینی را ادامه خواهیم داد.
اخوان درباره استقبال دانشجویان از این کارگاه‌های آموزشی گفت: استقبال دانشجویان خوب بوده است، به عنوان مثال در دوره رزومه نویسی ۱۳۰ نفر از دانشجویان شرکت کردند که آمار قابل توجهی است.

گفتنی است در دومین روز از نمایشگاه کاروتک نیز دو دوره آموزشی آشنایی با صنعت مدرن متاورس و مصاحبه شغلی از ساعت 13 تا 15 به صورت رایگان برای دانشجویان برگزار می شود. 

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.