کدخبر:1025/20231016

24 مهر 1402

اولین رویداد کار و تک دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود |رونمایی از سامانه کاریابی دانشگاه صنعتی اصفهان در رویداد کار و تک 
دانشگاه صنعتی اصفهان در نظر دارد رویداد کار و تک را در تاریخ ۱ و ۲ آبان ماه سال جاری برگزار کند. 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان این رویداد با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین کارجویان (دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان) و کارفرمایان (شرکت‌ها و سازمان‌های صنعتی و کسب‌وکار) طراحی شده است.

دکتر ذاکر حسین فیروزه مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این خبر گفت: در این رویداد، شرکت‌های مختلف فرصت‌های شغلی، کارآموزی و همکاری خود را به دانشجویان ارائه می‌دهند و دانشجویان نیز با معرفی خود و ارسال رزومه، می‌توانند با نمایندگان شرکت‌ها به گفتگو بپردازند.

وی افزود: در رویداد کار و تک علاوه بر فراهم کردن بستر مناسب برای جذب نیرو، معرفی و ارتقای برند، شناسایی استعدادها و علایق دانشجویان، آشنایی با مهارت‌های موردنیاز صنعت، فرایند جذب و استخدام  تسهیل می شود؛ همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های ورود به بازار کار، کارآفرینی، رزومه نویسی، مصاحبه شغلی و غیره را نیز در برنامه خود دارد. 

فیروزه با بیان اینکه در این رویداد، سامانه کارآموزی و کاریابی دانشگاه صنعتی اصفهان رونمایی خواهد شد افزود: رویداد کار و تک یک فرصت منحصربفرد برای دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان است که می‌توانند با حضور در آن، با شرکت‌های پیشرو در صنعت و کسب‌وکار آشنا شوند، نقش خود را در تحولات صنعت و جامعه مشخص کنند و گام بزرگی در راستای تحقق آرزوهای شغلی خود بردارند.
وی افزود: شرکت‌های بزرگ نیز علاوه بر معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های شغلی، امید و انگیزه بیشتری برای مسیر آینده شغلی دانش‌آموختگان دانشگاه فراهم می‌کنند.
مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان از حمایت صنایع بزرگ استان در این رویداد خبر داد و گفت: انتظار می‌رود بیش از ۳۰ شرکت صنعتی و دانش بنیان در این نمایشگاه حضور یابند.
گفتنی است: اولین رویداد کاروتک دانشگاه صنعتی اصفهان  به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و مدیریت ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان، ۱ و ۲ آبان ما در فضای به وسعت ۵۰۰ متر مربع در مرکز دانشگاه برگزار می شود.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.