کدخبر:0936/20231016

24 مهر 1402

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی اعلام کرد: 
ارتقای جایگاه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان به سطح "توانمند"
  بر اساس آخرین نتایج ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور، مجموعه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان موفق به کسب جایگاه " توانمند" در نظام رتبه‌بندی آزمایشگاه‌های راهبردی کشور شد.  

 دکتر علیرضا نجفی  رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبر گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی باهدف حمایت از توسعه فعالیت‌های آزمایشگاه‌ها، ارتقای توانمندی‌ها و کمک به رشد و توسعه و بهبود عملکرد کارشناسان آزمایشگاه‌ها، حمایت‌های متنوعی برای مراکز عضو شبکه در نظر گرفته است. حمایت‌های شبکه در هر سال، بر اساس امتیاز آخرین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاه در شبکه انجام می‌شود.

دکتر نجفی افزود: آزمایشگاه‌های فناوری کشور در این رتبه بندی به گروه‌های مستعد عضویت، آزمایشی، فعال، توانمند، ممتاز و پیشرو، گروه‌بندی شده و نسبت به امتیاز به دست آورده، مورد حمایت‌های متنوعی قرار می‌گیرند.
  وی افزود: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان علاوه بر ارائه خدمات آزمایشگاهی و مشاوره‌های تخصصی در زمینه‌های انجام آزمایش و نوع آزمایش، در زمینه اجرای پروژه‌های تحقیقاتی ساخت تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی نیز فعال است.

رئیس آزمایشگاه مرکزی با اشاره به خدمات آزمایشگاه مرکزی در سطح ملی بیان داشت: مجموعه آزمایشگاه مرکزی با دارا بودن کارشناسان متخصص امکان انجام دقیقترین آزمایش های تخصصی را در پژوهش های علمی و صنعتی دارد.

 هم اکنون آزمایشگاه مرکزی با دارابودن دستگاه‌های پیشرفته، دقیق و به‌روز آماده ارائه خدمات پژوهشی اعم از اندازه‌گیری، تجزیه‌وتحلیل داده‌های تجربی و شبیه‌سازی آن­ها، به کلیه پژوهشگران دانشگاه‌ها و صنایع سراسر کشور است.

گفتنی است پیش‌ازاین دو آزمایشگاه فناورانه پژوهشکده نانوتکنولوژی و مواد پیشرفته و مجموعه آزمایشگاه‌های دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان در سطح " توانمند" قرار گرفته بودند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.