کدخبر:1604/20231008

16 مهر 1402

حمایت 7.8 میلیاردتومانی از پایان‌نامه‌های دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان
۱۰۶ عنوان پایان‌نامه در نشست اجرای قرارداد میان شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان مورد بررسی قرار گرفته و ۷۸ پایان‌نامه به مبلغ ۷.۸ میلیارد تومان پژوهانه دریافت کرد.  


دکتر حمیدرضا صفوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان در دومین جلسه کارگروه بررسی پایان‌نامه‌های پیشنهادی امروز - یکشنبه شانزدهم مهرماه - با بیان این خبر گفت: در نشست اول مبلغ 3.5 میلیارد تومان و امروز در دومین نشست مبلغ 3.8 میلیارد تومان به پایان‌نامه‌های مورد تأیید این کارگروه تعلق گرفت.

 دکتر محمد صدقی، مدیر مرکز نوآوری و تجاری‌سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این نشست مطرح کرد: تاکنون اعتبار 7 میلیارد توسط شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه به پایان‌نامه‌های رشته‌های مهندسی مواد، برق و کامپیوتر، مکانیک، کشاورزی، فیزیک، نساجی و شیمی تخصیص‌یافته است.


 


وی ضمن اشاره به اختصاص 100 میلیون تومان به رساله دکتری و 55 میلیون تومان به پایان‌نامه کارشناسی ارشد در 36 طرح اظهار داشت: پایان‌نامه‌ها در سه سطح ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با فولاد مبارکه و مسئولیت اجتماعی به ترتیب رده‌بندی می‌شوند.

وی با اشاره به ادامه تمدید قرارداد در روزهای آتی بیان داشت: مبلغ جدیدی به ارزش 10 میلیارد تومان در راستای حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و دکتری تعلق خواهد گرفت.

 گفتنی این مرکز در بهمن سال گذشته به‌منظور حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و ایجاد هسته‌های فناور در دانشگاه صنعتی اصفهان راه‌اندازی شده است.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.