کدخبر:1752/20231005

13 مهر 1402

سومین دوره مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
 سومین دوره مسابقات رباتیک با حضور 130 شرکت‌کننده جوان از دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های سراسر کشور، 10 تا 12 مهر ماه به همت دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان هم‌زمان با نمایشگاه فن نما اصفهان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، شرکت‌کنندگانی از شهرهای تبریز، تهران، کرمان، یزد، همدان و اصفهان حضور داشتند که از این میان 50 نفر تیم‌های دانش‌آموزی و 70 نفر تیم‌های دانشجویی را تشکیل داده بودند.

 به گفته سید پدرام محسنی، دبیر اجرایی این مسابقات، این دومین مسابقات ROBOIUT در سال 1402 است که به دعوت شهرداری اصفهان در نمایشگاه فن نما اجرا می‌شود.

 وی با بیان اینکه مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان، در 4 لیگ میکروماس، مسیریاب، چالش صنعتی پیشرفته برای افراد بالای 18 سال و مقدماتی برای گروه زیر 18 سال، اجرا شده است افزود: در دو لیگ چالش صنعتی پیشرفته و مقدماتی با ابتکار به‌عمل‌آمده، بردهای موردنیاز تیم‌ها برای ساخت ربات از نظر فنّاوری ارتقا یافته و این امکان را به تیم‌ها داد که بتوانند با سرعت بالایی مهارت و توانمندی خود را در چالش ربات‌های صنعتی به نمایش بگذارند.

 محسنی خاطرنشان کرد: لیگ‌های مسیریاب و میکرو موس پربازدیدترین و پر طرف‌دارترین لیگ‌های مسابقات رباتیک است.

 در نتیجه سه روز رقابت چالش‌برانگیز تیم آموزشگاه لاوان با حضور سید علی سید جعفری و محمدحسنی در لیگ چالش پیشرفته مقام نخست را به دست آورد. گروه صنعتی universe با اعضای خود امیرمحمد مختاری، علیرضا صالح، علی حسن‌خانی و سید علیرضا حسینی نیز به مقام دوم دست یافتند. گروه دنیای هوش نیز با شرکت، آرزو بری زنگنه، عرفان دهانی، دیبا هنری و علی پدرام منش به جایگاه سوم دست یافتند. در این لیگ بهترین طراحی ربات به گروه Hobbino تعلق یافت.

 

 در لیگ چالش مقدماتی برای گروه سنی زیر 18 سال تیم پویش، با حضور شایان شاهپوری، علیرضا ایران پور، محمدپارسا صحرایی و پوریا رهنمایی به مقام اول دست‌یافت. کیانا رحیمی با عنوان فرامهارت و محمدمهدی کامیابی با عنوان S.L.I در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

 سمانه بابایان، یاسر دولتخواه و سید مهدی حسینی نیز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم لیگ مسیریاب را به دست آورند. همچنین شریفه فروغی حمیدرضا فروغی - مهدی رضایی مهدی قاضی آریا ریاحی و مهدا زمانی از آموزشگاه رباتیک حمید تنها برندگان لیک میکرو موس این دوره از رقابت‌های ROBOIUT هستند.

رتبه

نام تیم

اعضا

چالش پیشرفته

1

آموزشگاه لاوان

سید علی سید جعفری - محمد حسنی

2

گروه صنعتی universo

امیر محمد مختاری- علیرضا صالح علی حسن خانی سید علیرضا حسینی

3

دنیای هوش

آرزو بری زنگنه عرفان دهانی دیبا هنری علی پدرام منش

بهترین طراحی

Hobbino

محمدرضا همایون على پاكدل نيا- آذر مصطفایی روبا مصطفی

چالش مقدماتی

1

پویش

شایان شاهپوری علیرضا ایرانپور محمد پارسا صحرایی پوریا رهنمایی

2

فرامهارت

كيانا رحیمی

3

S.L.I

محمد مهدی کامیابی

مسیریاب

1

استار گرگان

سمانه بابایان

2

بایا الکترونیک انقلاب

یاسر دولتخواه

3

میلاد نور

سید مهدی حسینی

ميكروموس

1

آموزشگاه رباتیک حمید

شريفه فروغی حمیدرضا فروغی - مهدی رضایی مهدی قاضی - آریا ریاحی مهدا زمانی

 

 

 

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.