کدخبر:1840/20231004

12 مهر 1402

دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه تحقیقات ملی ازبکستان یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان دو دانشگاه، در زمینه های آموزشی و تحقیقاتی مشترک، از جمله تبادل دانشجو، اعضای هیأت علمی و پژوهشگران، برگزاری سمپوزیوم ها و کنفرانس ها و ایجاد برنامه های مشترک تحصیلات تکمیلی، توافق کردند.

دانشگاه صنعتی اصفهان و موسسه مهندسین آبیاری و مکانیزاسیون کشاورزی تاشکند در دانشگاه تحقیقات ملی (ازبکستان) یادداشت تفاهم همکاری را با یکدیگر امضا رساندند. این تفاهم نامه میان دکتر میبدی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و بخادیر میرزایف رئیس دانشگاه ملی تحقیقات TIIAME ازبکستان منعقد شده است.

در این تفاهم نامه تأکید شده است هر دو موسسه اهمیت همکاری های بین المللی در آموزش عالی و تحقیقات علمی را به رسمیت می شناسند و با این تفاهم موافقت می کنند که همکاری های متقابل را بیشتر در این زمینه ها ارتقا دهند.

 تسهیل تبادل دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، ترویج تبادل اعضای هیأت علمی، دانشجویان و پژوهشگران و مشارکت در فعالیت های تحقیقاتی مشترک، از جمله برنامه ها و پروژه های تحقیقاتی مشترک در راستای این تفاهم نامه است.
دانشگاه ملی تحقیقات، رتبه برتر دانشگاه های ازبکستان را دارد. دانشگاه صنعتی اصفهان در راستای توسعه دیپلماسی علمی در منطقه و با امضا این تفاهم، برنامه های مشترک تحصیلات تکمیلی و رویدادهای علمی مشترک با کشور ازبکستان را دنبال می کند.

گفتنی است این تفاهم نامه در حاشیه اختتامیه پنجمین جایزه مصطفی (ص) و رویداد تبادل تجربیات علمی دانشمندان تراز تبرتر جهان اسلام در دانشگاه صنعتی اصفهان انجام گرفت.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.