کدخبر:0950/20230923

1 مهر 1402

پیام رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1403-1402
فصل تازه علم آموزی و پویش در مسیر پیشرفت
دانشجویان عزیز، اساتید دلسوز و یاوران علمی گرانقدر دانشگاه صنعتی اصفهان زنگ آغاز سال تحصیلی در مهر 1402، همزمان با آغازین روزهای هفته دفاع مقدس با حضور یکپارچه و پرشور دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان، به صدا در می آید و همراه با هم ، فصل تازه ای از علم آموزی، پویش در مسیر پیشرفت و رشد را آغاز می کنیم.


در فرصت تابستان، تلاش کردیم در مسیر تسهیل هرچه بیشتر شرایط برای آموزش و پژوهش دانشگاهیان و زندگی در شهر دانشگاهی، برخی از  فضاهای اشتراکی دانشجویان نظیر سراهای دانشجویی، سالن غذاخوری، محوطه های دانشگاه و دانشکده ها را از منظر کاربری و بهسازی ارتقا بخشیم. اگرچه مسیری طولانی از این منظر پیش روی داریم تا دانشجویان عزیز بتوانند با آرامش خاطر، پرشور و دغدغه مند، چون خون در رگ های کالبد دانشگاه جاری شوند.
تیم مدیریتی دانشگاه تلاش دارد در مسیر رسالت مهم خود  زمینه های لازم برای رشد علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی، دانشجویان عزیز ، این سرمایه های برومند کشورمان فراهم آورد و ظرفیت های عالی دانشگاه را  برای ارتقا و رشد فردی و اجتماعی دانشگاهیان بالاخص دانشجویان در اختیار گذارد.
 ایران امروز و فردا را نسل آگاه و مسئولیت پذیر شما دانشجویان می سازد. توجه به ارزش های والای انسانی، کرامت و جایگاه برجسته دانشگاهی و اتصال به حلقه های معرفت و دانش اساتید برجسته در محیط پویای دانشگاه، فرصت طلایی دوران تحصیل است که شما دانشجویان عزیز باید حافظ و قدردان آن باشید.

اعضای محترم هئیت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان از برترین سرآمدان علمی و آموزشی کشور هستند که تحقق رویای پیشرفت را  دست یافتنی می سازند. امیدواریم در سال تحصیلی جدید، با هم افزایی، همدلی و ارتباط بیشتر دانشجویان و اساتید، شاهد اتفاقات درخشانی در حوزه های علمی و دانشگاهی کشور باشیم.
کارکنان شریف دانشگاه صنعتی اصفهان نیز فصل تازه ای از کار و تلاش مستمر را با حضور پر نشاط دانشجویان، مسئولانه و دغدغه مند آغاز می کنند. ناگفته پیداست که خدمت صادقانه کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان به نسل جوان کشورمان، موهبتی الهی است. یاوران علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، نقطه قوت و با ارزشی برای این دانشگاه است.
در پایان، ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، با توکل به خدای متعال و گرامیداشت یاد ۱۴۶ شهید دانشگاه صنعتی اصفهان و با امید به روزهای درخشان و پر افتخار، سال تحصیلی 1403-1402 را  آغاز می کنیم.


سید علی محمد میر محمدی میبدی
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان
مهرماه 1402

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.