کدخبر:2210/20230920

29 شهريور 1402

120 میلیارد ریال هزینه بهسازی و بازسازی فضاهای دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان از  بازسازی و بهسازی اقدامات و فضاهای کاربردی و دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با هزینه ای بالغ بر 120 میلیارد ریال خبر داد.

 به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر مجتبی بابایی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده جهت بهسازی اماکن دانشجویی در فرصت تابستانه دانشگاه، اظهار داشت: در سراهای دانشجویی دختران و پسران و مجموعه سلف‌سرویس مرکزی اقدامات عمرانی گسترده ای انجام شده است.
معاون دانشجویی دانشگاه رویکرد ایجاد فضای سکونت دلنشین و با نشاط در سراهای دانشجویی را از اولویت های مهم این حوزه دانست و گفت: نقاشی سرای 4 دانشجویی صدرا با متراژ حدود 17 هزار مترمربع ، نقاشی سرای  دانشجویی 10 دختران با متراژ 6 هزار مترمربع و همچنین نقاشی سرای دانشجویی 1 دختران با متراژ 1000 مترمربع به اتمام رسیده است.

بابایی با اشاره به سایر فعالیت‌های عمرانی در سرای10 دختران، تغییر در فضاهای سرویس های بهداشتی و کابینت های اتاق ها را مطرح کرد و اضافه کرد،تغییراتی در مکان سرویس های بهداشتی سراهای دانشجویی به شکل گسترده انجام شده است و 12 سرویس بهداشتی ایرانی، 6 سرویس بهداشتی فرنگی و 56 حمام در محل جدید ساخته شد.


معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در راستای سیاست بهسازی و تعمیر فضاهای دانشجویی در فرصت تابستانه، بهبود موارد بهداشتی در مجموعه غذاخوری دانشگاه نیز مورد توجه قرار گرفته است.
دکتر بابایی اصلاحات بهداشتی در سلف دانشجویی را بر اساس استانداردهای بهداشت محیط مورد تاکید قرار داد و گفت: چیدمان انبار مواد غذایی مجموعه غذاخوری واقع در طبقه همکف با مساحت تقریبی 250 مترمربع باتوجه‌به استانداردهای بهداشت محیط بازسازی شد. همچنین به جهت تسهیل در دسترسی و رعایت موارد بهداشتی، محل جدید ظرف شورخانه به قسمت سالن غذاخوری منتقل و ساخته شد.
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به تأمین و تعمیر تجهیزات پخت و توزیع غذا در سلف سرویس عنوان کرد: تجهیزات مربوط به مجموعه غذاخوری ازجمله چلوپزها، خورشت پزها، فرهای دم‌کن، سرخ‌کن‌ها، کباب‌پزها و دستگاه پخت برنج اتوماتیک تعمیر و بهینه‌سازی شدند. سایر تجهیزات تهیه و پخت مواد غذایی ازجمله دستگاه شست‌وشوی قاشق و چنگال، دیگ‌های استیل، فر پخت مرغ به‌صورت هم‌زمان، بن‌ماری، ترولی حمل سیخ و تجهیزات شبکه دستگاه کارت‌خوان باتوجه‌به تکنولوژی روز خریداری شدند.

وی از دیگر اقدامات زیرساختی در سراهای دانشجویی پسران را ایجاد پارکینگ اختصاصی موتورسیکلت و دوچرخه در ورودی سراهای دانشجویی صدرا و تعمیرات و بهسازی تاسیسات این خوابگاه های دانشجویی عنوان کرد.
وی در ارتباط با دیگر پروژه‌های انجام شده در سرای صدف دختران گفت: مجموعه باغ مروارید(پارک بانوان) در خوابگاه خواهران با هدف ایجاد محیط نشاط و شادابی، در سراهای دانشجویی، در سال 1401 آغاز و مردادماه امسال با هزینه ای باغ بر 8 میلیارد تومان به بهره برداری رسید. این پروژه شامل محوطه‌سازی، ایجاد زمین‌های ورزشی، چمن مصنوعی و فضای سبز بوده است.
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: عملیات بازسازی مجموعه سرای دانشجویی 2 پسران با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان در شهریورماه آغاز شده است.
گفتنی است با تلاش شبانه روزی دفتر فنی و امورعمومی دانشگاه صنعتی اصفهان در بخش عمرانی، شرایط برای استقبال از دانشجویان و آغاز سال تحصیلی مهیا شده است.

گزارش ویدیوئی

 

 

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.