کدخبر:2020/20230827

5 شهريور 1402

با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت عتف بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی دانشگاه صنعتی اصفهان
  دانشگاه صنعتی اصفهان در 5 امین روز از هفته دولت، 5 پروژه عمرانی با بودجه‌ای بالغ بر 300 میلیارد ریال را با حضور معاون وزیر عتف افتتاح کرد.  به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت عتف به همراه جمعی از مدیران کل حوزه مالی و اداری وزارت علوم، با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن بهره‌برداری و افتتاح چندین پروژه عمرانی، از نزدیک در جریان روند پیشرفت طرح‌های عمرانی دانشگاه صنعتی اصفهان قرار گرفت.  

 بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه صنعتی اصفهان، تجهیز  و بهره برداری 72واحد مسکونی خوابگاه متأهلین امام جواد (ع)، افتتاح مجموعه باغ مروارید (پارک بانوان) در خوابگاه خواهران، تجهیز و بهره‌برداری از کارگاه‌های آموزشی ریسندگی و بافندگی دانشکده مهندسی نساجی و تجهیز و بهره‌برداری از آزمایشگاه زبان، از جمله این پروژه‌ها بود که امروز یکشنبه 5 مردادماه، با حضور معاون وزیر افتتاح و بهره‌برداری شد.
 دکتر علی خطیبی، در حاشیه بهره‌برداری از واحدهای مسکونی خوابگاه‌های متأهلین دانشگاه صنعتی اصفهان گفت:وعده وزارت علوم تحویل 150 واحد خوابگاه دانشجویی متأهلین در هفته دولت بوده که خوشبختانه امروز 72واحد در دانشگاه صنعتی اصفهان و در شهرهای دیگر همچون اردبیل، آذربایجان شرقی، سمنان، چندین واحد مسکونی به دانشجویان نخبه و تحصیلات تکمیلی کشور واگذار شد.
 معاون مالی وزیر علوم با بیان اینکه، حضور خیرین محترم برای مشارکت ‌درساخت مجموعه‌های خوابگاهی ویژگی بارز مجموعه خوابگاهی امام جواد (ع) است افزود: همکاری میان خیرین، وزارت علوم و دولت روند ساخت خوابگاه‌های متأهلین را تسریع می‌کند.
 خطیبی خاطرنشان کرد: عمر متوسط دانشگاه‌های بزرگ کشور بالای 50 سال است و برای بازسازی و مقاوم‌سازی این ساختمان‌ها اعتبار خوبی دولت در بودجه 402 پیش‌بینی کرده که امیدواریم بتوانیم آن را به دانشگاه‌ها برای بهبود فضاهای دانشگاهی تخصیص دهیم.
 خطیبی همچنین در ادامه از روند پیشرفت فعالیت‌های عمرانی ساختمان نوآوری شماره 2 دانشگاه، خوابگاه‌های دانشجویی در حال بازسازی و ساخت، پروژه عمرانی دانشکده مکانیک و آزمایشگاه مرکزی بازدید داشت و از نزدیک با در جریان روند پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.