کدخبر:1327/20230821

30 مرداد 1402

پذیرش بورسیه تحصیلی دانشجویان مستعد در دانشگاه صنعتی اصفهان | اجرای طرح بورس صنعت و دانشگاه برای 27 رشته تحصیلی
 برای نخستین بار، دانشگاه صنعتی اصفهان از طریق بورس تحصیلی صنعت و جامعه در کنکور سراسری، دانشجو می‌پذیرد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، این دانشگاه برای سال تحصیلی 1402، قریب به 180دانشجو از طریق بورس تحصیلی صنعت و جامعه می‌پذیرد.

 براساس اعلام نیاز دانشگاه صنعتی اصفهان به سازمان سنجش، در دفترچه انتخاب رشته کنکور، 27 رشته تحصیلی، با شرایط ویژه دانشجویان برتر را بورس تحصیل می‌کند.

 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان، انرژی اتمی، سایپا و صنایع از حامیان اصلی اجرای طرح مشترک بورس تحصیلی صنعت و جامعه هستند.

 براساس این طرح، داوطلبان، 5 درصد رتبه‌های برتر گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و تجربی در دانشگاه صنعتی اصفهان می‌توانند، ادامه تحصیل از طریق بورس تحصیلی در رشته‌های علوم پایه و کشاورزی را انتخاب کنند.

 صنایع مختلف از بخش‌های دولتی و خصوصی نیز در رشته‌های فنی و مهندسی 77 دانشجو را برای ادامه تحصیل در دانشگاه صنعتی اصفهان به‌صورت بورسیه حمایت می‌کنند.

 همچنین گروه خودروسازی سایپا 30 دانشجو و سازمان انرژی اتمی 10 دانشجو را برای تحصیل در دوره کارشناسی رشته‌های فنی و مهندسی همچون کامپیوتر و مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی و مهندسی شیمی حمایت می‌کنند.

 گفتنی است امسال دانشگاه صنعتی اصفهان در دوره‌های روزانه 1315 دانشجو در رشته‌های علوم پایه، فنی و مهندسی و مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از طریق کنکور سراسری جذب می‌کند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.