کدخبر:0817/20230808

16 مرداد 1402

برگزاری نوزدهمین همایش معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان
نوزدهمین همایش معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان، 16 مرداد ماه با حضور جمعی از داوطلبان کنکور سراسری، همراه با برنامه های جانبی و آشنایی با امکانات متنوع این دانشگاه برگزار شد.


در این همایش که بیش از 200 نفر از دانش آموزان نخبه اصفهان در آن حضور داشتند اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به معرفی14 رشته و گرایش های آن ها پرداختند.
در ادامه هر کدام از اساتید با اشاره به امکانات و ویژگی های آموزشی و پژوهشی ۱۴ دانشکده دانشگاه صنعتی اصفهان به ترسیم آینده تحصیلی و شغلی رشته های ارایه شده در این دانشگاه پرداخته و توصیه هایی را برای انتخاب بهترین رشته تحصیلی متناسب با علایق داوطلبان مطرح کردند.
در این همایش دکتر پالیزدار ، مدیر مرکز توسعه نوآوری و فناوری فولاد مبارکه و مهندس علی آبادی مدیرعامل شرکت آریا پلیمر، از دانش آموختگان موفق دانشگاه  برای داوطلبان ورود به دانشگاه، چشم اندازی از تحصیل در دانشگاه تا ایجاد کسب و کار دانش بنیان ارائه نمودند.
گفتنی است نوزدهمین همايش آشنايي با رشته هاي تحصيلي دانشگاه صنعتي به همت دفترجذب و حمایت از استعدادهای برتر به صورت حضوریی در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد. در پایان مراسم، شرکت کنندگان در برنامه بازدید از شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان نیز شرکت نمودند.
همچنین دانشگاه صنعتی اصفهان در روزهای 17 و 18 مرداد ماه پذیرایی داوطلبان برای بازدید حضوری از فضاها وامکانات این دانشگاه در برنامه "درب باز دانشگاه" است.
داوطلبان گرامی جهت مشاهده برنامه های بازدید می توانند به سایت : https://daneshamooz.iut.ac.ir/fa/1402 مراجعه نمایند.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.