کدخبر:1010/20230525

4 خرداد 1402

کمپ تابستانه علمی-تخصصی ورزش، نشاط و تندرستی کودک در دانشگاه صنعتی اصفهان
کلینیک تندرستی و مشاوره ورزشی مرکز تربیت بدنی در دانشگاه صنعتی اصفهان اولین کمپ تابستانه علمی-تخصصی با شعار "ورزش، نشاط و تندرستی کودکان" را برگزار می‌کند. این کمپ برای سنین ۵ تا ۱۲ سال زیر نظر اعضای هئیت علمی و متخصصان علوم ورزشی برگزار خواهد شد و از ۶ خرداد شروع می‌شود.

دکتر مجتبی بابایی خورزوقی مدیر مرکز تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبر گفت: برنامه کمپ شامل آموزش های حرکتی چند بعدی برای کودکان پیش دبستانی و تمرین ورزشی در رشته‌های ژیمناستیک، بازی های فکری ،شنا، والیبال، فوتسال، بسکتبال و شطرنج است.
 وی هدف اصلی این برنامه را کمک به زیست سالم کودکان و توجه به فعالیت های ورزشی سالم دانست و افزود: برنامه ریزی در این کمپ تخصصی در جهت کمک و حمایت  والدین در فراهم کردن فعالیت‌های مناسب برای فراغت کودکان، توسعه مهارت‌های فردی و اجتماعی، استعدادیابی و کشف مهارت‌ها و فراهم کردن محیطی مناسب برای یادگیری کودکان است.
دکتر بابایی خورزوقی، راه اندازی این کمپ را الگوگرفته از برنامه های کشورهای توسعه یافته در پرورش استعدادهای کودکان و کمپ های تخصصی دانست و افزود: این کمپ ورزشی فرصتی مناسب برای بررسی وضعیت تندرستی و استعداد یابی کودکان در رشته‌های ورزشی است.
گفتنی است کمپ تابستانه یکی از سلسله برنامه های مرکز کلینیک تندرسی  مشاوره ورزشی مرکز تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان است که به زودی به طور رسمی افتتاح می شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.