کدخبر:1553/20230520

30 ارديبهشت 1402

دکتر حسین خسروشاهی عضو هیئت علمی برگزیده طرح ملی توسعه فعالیت‌های استادیاران جوان "دکتر کاظم آشتیانی" شد
دکتر حسین خسروشاهی، استادیار جوان دانشکده مهندسی صنایع و سیستم ها در دانشگاه صنعتی اصفهان، به عنوان عضو هیئت علمی برگزیده طرح ملی توسعه فعالیت‌های استادیاران جوان "دکتر کاظم آشتیانی" انتخاب شد.


این طرح هر ساله توسط بنیاد ملی نخبگان به منظور ارتقای توانمندی‌ها و توسعه فعالیت‌های استادیاران جوان دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های علمی کشور با هدف ارتقای توانمندی‌ها و توسعه فعالیت‌های استادیاران جوان دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های علمی کشور و حل مسائل کشور، برگزار می شود.
دکتر خسروشاهی، از فروردین 1402 به مدت سه سال، از اعتبار پژوهشی، اعتبار تجهیزات، اعتبار حمایت از ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در راستای حل چالش‌ها و مسائل علمی پژوهشی جامعه به ارزش یک میلیارد ریال و تسهیلات فرهنگی – رفاهی بنیاد ملی نخبگان کشور بهره‌مند می‌شود.
این طرح در راستای بند 1 ماده 3 اساسنامه بنیاد ملی نخبگان و اقدام‌های ملی 2-1-2 و 3-1-2 سند راهبردی کشور در امور نخبگان و همچنین اجرایی سازی بند "ب-4" از ماده 4 آیین‌نامه شناسایی و پشتیبانی از دانش‌آموختگان برترِ دانشگاهی اجرا شده است که به پاس خدمات علمی دکتر سعید کاظمی آشتیانی، با عنوان "طرح دکتر کاظمی آشتیانی" نامگذاری شده است.
خسروشاهی ، استادیار جوان دانشگاه صنعتی اصفهان، دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی اصفهان است . وی دوره پسادکتری خود را در دانشگاه مکمستر کانادا و دوره فرصت مطالعاتی را در دانشگاه واترلو کانادا گذرانده است.
دکتر خسروشاهی، از رساله دکترای خود با عنوان رویکرد نظریه بازی برای بررسی مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت در زنجیره تأمین پایدار با در نظر گرفتن شفافیت، با راهنمایی دکتر سید رضا حجازی و دکتر مرتضی راستی برزکی در سال 1398 دفاع کرده است.
وی پیش از این جایزه شهید دکتر شهریاری از سوی بنیاد ملی نخبگان، در ۱۳۹۹ را نیز کسب کرده است. رتبه اول در میان فارغ التحصیلان دکتری دانشکده مهندسی صنایع، دانشگاه صنعتی اصفهان، در سال  ۱۳۹۸ و بورس فرصت تحقيقاتي حين دكترا، بنیاد ملی نخبگان، ایران در سال ۱۳۹۷ از دیگر افتخارات علمی دکتر خسروشاهی است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.