کدخبر:1402/20230501

11 ارديبهشت 1402

ویژه‌برنامه‌های هفته خوابگاه‌های دانشجویی در دانشگاه صنعتی اصفهان
  ستاد برگزاری هفته خوابگاه‌های دانشجویی از برگزاری این رویداد از تاریخ 16 تا 22 اردیبهشت‌ماه خبر داد. امسال این رویداد با شعار محوری خوابگاه دانشجویی؛ «عرصه مسئولیت‌پذیری و مشارکت جمعی» در دانشگاه‌ها صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

 

دکتر شنبه، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این خبر گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته از سوی کلیه واحدهای ستادی دانشجویی و فرهنگی، کانون‌های فرهنگی و شورای صنفی دانشجویان، در این مدت، برنامه‌های پویا و جذابی تدارک‌دیده‌شده است.  

دکتر شنبه، برگزاری سالانه رویداد هفته خوابگاه‌های دانشجویی را اقدامی در جهت تقویت روحیه نشاط و سلامت دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشجویی دانست و افزود: بنای زندگی جمعی در خوابگاه‌های دانشجویی، داشتن روحیه مشارکت، همدلی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی نسبت به یکدیگر است و جشنواره هفته خوابگاه فرصتی برای تقویت این نگرش در بین دانشجویان است.

وی افزود: در روزهای برگزاری این جشنواره دانشجویی، برنامه‌هایی با محوریت بهداشت، سلامت جمعی، تغذیه سالم، برنامه‌های فرهنگی مرتبط با اقوام و فرهنگ‌های مختلف دانشجویی، ورزش و تندرستی، کارگاه‌های مهارت‌افزایی، برنامه‌های اوقات فراغت و جشن‌های دانشجویی، در نظر گرفته شده است.  
مدیرکل امور دانشجویی ضمن دعوت از دانشجویان برای شرکت در این رویدادهای متنوع در هفته خوابگاه‌ها، گفت: این نوید را به دانشجویان گرامی می‌دهیم که با برگزاری برنامه‌های پر شور و نشاط، دانشجویان بهره مناسب از این ایام را ببرند.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.