کدخبر:0021/14020104

4 فروردین 1402

بیانیه هیئت رئیسه دانشگاه به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان
باسمه تعالی "شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدىً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدى وَ الْفُرْقانِ " هیئت رئيسه دانشگاه صنعتي اصفهان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان،  در آستانه روزهای ضیافت الله و  لیالی قدر آرزوي توفیق و بهره مندي از اين ايام مبارك را داشته و توجه دانشگاهيان عزيز به ويژه دانشجويان را در پاسداشت از فضاي مقدس دانشگاه به نكاتي چند از جهت يادآوري جلب مي نمايد:


۱) شایسته است دانشگاهیان ارجمند در ماه پر قدر و فیض رمضان در انجام مناسك و آداب ديني و حضور در نماز جماعت مسجد دانشگاه همت گماشته و روح و روان را به تلاوت كلام نور مزين سازند.
۲) اساتيد محترم دانشگاه زمانبندی كلاس را به گونه اي تنظيم نمایند تا دانشجويان از حضور در برنامه هاي معنوی دانشگاه بهره مند شوند.
۳) رعايت آداب و رفتار دانشجويي در ساحت مقدس دانشگاه بيش از هر زمان دیگر در این ایام انتظار مي رود و مناسب است دانشجويان عزيز دانشگاه با رعایت احترام به جايگاه و شأنيت دانشجويي، در حفظ آراستگي متناسب با محيط دانشگاه براساس آيين نامه هاي موجود، كوشا باشند.
۴) با توجه به توصيه هاي ديني و عرفي حاكم بر ماه مبارك رمضان و قوانين جاري كشور، دانشگاهيان گرامي را برآن مي دارد از انجام هرگونه رفتار كه باعث هتك حرمت در اين ماه عزيز به ويژه تظاهر به روزه خواري و استعمال دخانيات در مكان هاي عمومي دانشگاه جداً خودداري شود.  دانشجویان محترم برای آگاهی از مقررات و ضوابط دانشگاه میتوانند به لینک زیر مراجعه نمایند.
https://moghararat.iut.ac.ir/
۵)  براي عزيزاني كه به علت بيماري ويا عذرشرعي قادر به روزه داري نيستند در زیرزمین هتل دانشگاه  فضاي استراحت و صرف غذا درنظر گرفته شده است.

هیئت رئيسه دانشگاه صنعتي اصفهان

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.