کدخبر:1557/14011208

8 اسفند 1401

رقابت 13 هزار داوطلب در آزمون دکتری و کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی اصفهان
آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد همزمان با سراسر کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان در شش حوزه ی دانشکده کشاورزی، دانشکده منابع طبیعی، دانشکده نساجی،مجتمع خوارزمی، مجتمع ابوریحان و کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان : آزمون دکتری با حضور 3 هزار و567 نفر داوطلب صبح روز پنج شنبه 11 اسفند ماه برگزار می شود. 
همچنین آزمون کارشناسی ارشد با حضور9 هزار و562 نفر داوطلب صبح وعصر روز جمعه 12 اسفندماه جاری انجام می شود.

در آزمون کنکور سراسری تحصیلات تکمیلی سال 1401 ، 42 هزار نفر در استان اصفهان در حوزه های امتحانی به رقابت می پردازند. از این میان تعداد کل داوطلبان دکتری و ارشد حوزه دانشگاه صنعتی اصفهان13 هزار و 129 نفر است. 6هزار و 676 نفر داوطلب خانم و 6453 نفر داوطلب آقا هستند.  

گفتنی ستاد برگزاری آزمون های سراسری دانشگاه صنعتی اصفهان کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب را اندیشیده است. درب های ورودی شمالی و جنوبی دانشگاه از ساعت 6 صبح روزهای آزمون بازبوده و امکان حضور داوطلبان گرامی فراهم شده است.

همچنین اتوبوس های واحد مسیر میدان جمهوری( دروازه تهران) به دانشگاه از ساعت6 و 15 دقیقه صبح روزهای آزمون،  آماده سرویس دهی هستند.

از پایانه متروی قدس به دانشگاه هم اتوبوس ها  فقط روز پنج شنبه11 اسفندماه از ساعت 6 و 30 دقیقه  صبح با فاصله هر 15 دقیقه، سرویس دهی خواهند داشت. علاوه بر این افرادی که با خودرو شخصی مراجعه می کنند می توانند از پارکینگ های درون دانشگاه که برای این منظور مشخص شده است استفاده نمایند. 

به داوطلبان گرامی توصیه می شود که از درب شمالی دانشگاه (به سمت شاهین شهر) به دانشگاه وارد شوند و ورود خود را به دقایق پایانی موکول ننمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.