کدخبر:1422/14011203

3 اسفند 1401

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان:
دانشجویان شاهد و ایثارگر، مسیر اقتداربخشی پدرانشان را دنبال کنند
دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه صنعتی اصفهان در نشستی صمیمانه با رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و مدیرکل شاهد و ایثارگر، پس از دو سال وقفه ، در جریان برنامه ها و طرح های دفتر شاهد و ایثارگر دانشگاه صنعتی اصفهان قرار گرفتند.

دکتر میبدی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در این نشست با یادآوری ارزش های انقلابی که شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس دنبال کردند بیان کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر، خون این مردان بزرگ را در رگ دارند و دنباله روی اندیشه پدران خود خواهند بود.

وی با بیان اینکه باید به خاطر بسپاریم برای به ثمرنشستن این انقلاب چه انسان های بزرگ و اندیشمندی از بین ما رفته اند؛ ادامه: آینده متعلق به دانشجویان و سرمایه های بزرگ این مملکت است.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اندیشه متفکر بزرگ شهید بهشتی در تربیت نسل سازنده انقلاب خاطر نشان کرد: شهید بهشتی معتقد بودند که باید برای حفظ نظام مدرس تربیت کنیم.دانشگاه تربیت معلم هم که زایده تفکر دور اندیش این شهید است.

دکتر میبدی افزود: امروز باعث مسرت و افتخارماست که تعداد بسیاری از دانشجویان ممتاز علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان از خانواده بزرگ شاهد و ایثارگرهستند و در مسیر اقتدار بخشی نظام که پیش از این هم پدرانشان دنبال می کردند، قدم گذاشته اند.

احمدی نیا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان نیز در جمع دانشجویان شاهد و ایثارگر با بیان اینکه ما برای چاره اندیشی مسایل کشور نیازمند مطالبه گری، زبان گویا و آرمانی دانشجویان برای هستیم افزود:  وظیفه امروز ما حفاظت و امانتداری از سرمایه های انقلاب اسلامی است که در طول 44 سال گذشته به برکت خون شهدا به دست ما رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به اینکه 24 هزار شهید استان اصفهان، 11 درصد جمعیت ایران و یک پنجم جمعیت اصفهان است،تصریح کرد: در اصفهان اغلب خانواده ها، به نوعی، جمعیت شاهد و ایثارگر هستند.

احمدی نیا با بیان اینکه در طول سالها تهدید و بحران، ظلم های استکباری و دیکتاتوری و توان بین المللی برای تحریم و انزوا ایران همواره سربلند بوده است؛ افزود: ملت ما به این خودباوری رسیده اند که می خواهند از امانت شهدا حفاظت کنند.

وی گفت: انتظار جامعه از فرزندان شاهد و ایثارگر ، حرکت عالمانه، زمان شناسی و تعالی است. جایگاهی که دانشجویان امروز دارند، همان جایگاه فرماندهان جنگ دیروز است. باید قدر امروز خود را بدانید و به فردای کشور فکر کنید. آینده ایران را شما هدایت می کنید.

 مدیرکل بنیاد شهید افزود: فرزندان شاهد و ایثارگر باید با توجه به جایگاهی که دارند به دنبال تعالی و حفظ کرامت انسانی خود باشند تا مایه تعالی و سرآمد نظام باشند.

گفتنی است در این نشست، دانشجوی ممتاز، خانم اکرم هاشمی فرزند ایثارگر دو قطعه غزل خود را که در دیدار با مقام معظم رهبری خوانده بودند، برای حضار قرائت کرد و مورد تشویق قرار گرفت.

گفتنی است در این نشست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از 28 دانشجوی مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان با رتبه های ممتاز تحصیلی تقدیر به عمل آورد.

ویدیو شعر خوانی خانم اکرم هاشمی در محضر مقام معظم رهبری

https://www.aparat.com/v/v6nsI

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.