کدخبر:0951/14011130

30 بهمن 1401

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان:
سفیر فناوری، طرحی برای تقویت ارتباط دانشجویان و شرکت های موفق دانش بنیان
نخستین نشست طرح "سفیر فناوری" با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان و معاونت توسعه فناوری شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان، با بیان این که نخستین نشست طرح "سفیر فناوری" با استقبال دانشجویان این دانشگاه برگزار شد؛ گفت: این طرح که با پیشنهاد معاونت توسعه فناوری شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در حال برگزاری است، به دنبال ارتقای سطح ارتباط دانشجویان و شرکت های دانش بنیان حاضر در این شهرک است تا ضمن آشنایی با فناوری های نوین، چشم انداز روشنی نسبت به موقعیت های شغلی پیش رو به دست بیاورند.

دکتر الهام محمودزاده، با اشاره به فعالیت هفده انجمن علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در این طرح، افزود: دانشجویان علاقه مند با ارتباط مستمر با دبیرخانه این طرح از دوره های انتقال تجربه شرکت های موفق دانش بنیان در دانشکده های خود بهره مند خواهند شد و در تورهای فناوری نیز حضور خواهند داشت.

وی با تاکید بر ظرفیت ویژه انجمن های علمی این دانشگاه و لزوم همکاری مستقیم میان دانشگاه و صنعت؛ اجرای طرح سفیر فناوری را گام موثری در این زمینه دانست و گفت: شرکت های شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در ارتباط مستقیم با دانشجویان مستعد رشته های گوناگون، می توانند به شناسایی نیروهای مرتبط با حوزه کاری خود بپردازند و فرصت پروژه های کارشناسی در شرکت ها نیز از همین طریق شناسایی خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.