کدخبر:1252/14011111

11 بهمن 1401

مرکز همکاری های علمی بین المللی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می کند:
سمینار علمی معرفی فرصت های تحقیقاتی و گرنت های پژوهشی کشور چین
مرکز همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی اصفهان، سمینار علمی معرفی فرصت های تحقیقاتی و گرنت های پژوهشی کشور چین را، روزیکشنبه 16 بهمن ماه در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان، برگزار می کند.

در این رویداد، دکتر ناصر گل صنمی، دانشیار دانشگاه علم و صنعت شاندونگ چین ، و مدیر دفتر تعاملات علوم و فناوری ایران در شهرک سازمان همکاری شانگهای، فرصت های تحقیقاتی مشترک و شرایط استقرار در پارک های علم و فناوری دانشگاه های استان شاندونگ چین را در دانشگاه صنعتی اصفهان معرفی می کند.

به گفته دکتر پیمان مصدق، مدیر مرکز همکاری های علمی بین المللی دانشگاه صنعتی اصفهان، این نشست زمینه همکاری مناسبی برای توسعه همکاری های علمی بین المللی میان کنسرسیوم دانشگاه ها و مراکز علمی و فناوری پیشرو اصفهان ( IUN) با دانشگاه ها و مراکز علمی استان شاندونگ کشور چین در آینده نزدیک خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه، در حال حاضر زمینه ای برای انعقاد تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه های استان اصفهان و دانشگاه های شاندونگ چین فراهم شده است، خاطر نشان ساخت: قرار است در این نشست اساتید، دانشجویان و شرکت های دانش بنیان، برای نگارش پیشنهادیه (پروپزال) همکاری های بین المللی با کشور چین آمادگی لازم را کسب کنند.

گفتنی است این نشست روز یکشنبه16 بهمن ماه از ساعت 10 تا 12 در محل تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود. علاقمندان جهت ثبت نام و حضور (رایگان) در این همایش می توانند از طریق لینک زیر اقدام نمایند.   

https://forms.gle/1p3pwjajduPgrevs5

شایان ذکر است: کنسرسيوم فعالیت‌های بین‌المللی مراکز علمی و فناوری پيشرو اصفهان مابين دانشگاه صنعتي اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه علوم پزشکي اصفهان، دانشگاه هنر اصفهان و شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان در اسفند 97 با هدف هم ­افزایی ظرفيت­ و مزیت­ دانشگاه‌ها و مراكز علمي پیشرو اصفهان در جهت ارتقاي همكاري­ علمي و بين‌المللي ­ و هدايت دانشگاه‌ها به سطوح بين‌المللي­ با انجام فعاليت‌ها­ و پروژه‌های مشترك ایجاد شده است.دبیرخانه این کنسرسیوم در دانشگاه صنعتی اصفهان مستقر است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.