کدخبر:0848/14011010

10 دی 1401

فراخوان مقاله بیست و سومین همایش ملی مهندسی سطح به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان
بیست و سومین همایش ملی مهندسی سطح و دومین همایش آنالیز تخریب و تخمین عمر توسط انجمن علوم و تکنولوژی سطح ایران و با همکاری دانشکده مهندسی مواد دانشگاه صنعتی اصفهان اردیبهشت 1402 برگزار می شود .

دکتر علی اشرفی دبیر همایش با اعلام این خبر گفت:  در این همایش دو روزه، آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه های مختلف مهندسی سطح و آنالیز تخریب و تخمین عمر در کشور تبادل می شود.

دبیر بیست و سومین همایش ملی مهندسی سطح خاطر نشان کرد: مقالات ارسالی اعضای هیئت علمی، دانشجویان، محققان و صنعتگران در دو محور مهندسی سطح با زیر شاخه ای چون ، فرایندهای اصلاح سطح،پوشش های مبتنی بر فاز جامد (پاشش حرارتی و ....)،پوشش های مبتنی بر فاز مایع (آبکاری و ....)،پوشش های مبتنی بر فاز بخار (رسوب فیزیکی بخار و ...)،ارزیابی پدیده های تریبولوژیکی (سایش، فرسایش و ...)، فناوری نانو در مهندسی سطح و...و در بخش آنالیز تخریب و تخمین عمر با چندین زیر شاخه تخصصی از جمله تخریب های ناشی از سایش، خوردگی و اکسیداسیون، آنالیز تخریب قطعات در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و ... پذیرش می شود.

وی خاطر نشان کرد، آخرین مهلت ارسال مقالات 30بهمن ماه امسال است و پس از داوری کمیته علمی تا 15 اسفند 1401، این مقالات در دو قالب سخنرانی و پوستر در تاریخ 19 و 20 اردیبهشت ماه سال آینده ارائه می شود.

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مواد با بیان اینکه مشوق های بسیار خوبی برای شرکت کنندگان در این همایش لحاظ شده است ادامه داد: علاوه بر اینکه به نویسنده اول مقاله های برتر لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می شود، 5 مقاله برتر در نشریه علمی پژوهشی مهندسی سطح با اعمال اصلاحات لازم مطابق استانداردهای مجله منتشر می شود.

وی همچنین افزود: در بخش دیگر همایش، جهت بهره مندی بیشتر شرکت کنندگان با جدیدترین یافته های علمی و پژوهشی در حوزه موضوعات مرتبط با کنفرانس، علاوه بر برگزاری سخنرانی های تخصصی با همکاری متخصصین برجسته در حوزه های مرتبط، اتاق های ایده صنعت و دانشگاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، کارگاه های آموزشی کاربردی با حضور اساتید برجسته و برگزاری نمایشگاه های تخصصی در حاشیه همایش از دیگر برنامه های این رویداد علمی است.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی وب سایت کنفرانس : https://surfaceseminar.ir/fa/ مراجعه نمایند.

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.