کدخبر:1837/14011008

8 دی 1401

تجلیل از اعضای هیئت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1401
احراز عنوان دانشمند برتر ارتباط با جامعه و صنعت توسط عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان
اعضای هیئت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت، با حضور دکتر پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شدند.دکتر علی فانیان عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان  در حوزه (امنیت اطلاعات و ارتباطات) به عنوان دانشمند برتر ارتباط با جامعه و صنعت، در این همایش مورد تجلیل قرار گرفت.

دکتر علی فانیان دانش آموخته تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان است. وی تحصیلات کارشناسی خود را در دانشکده برق و کامپیوتر، دانشگاه صنعتی اصفهان در رشته کامپیوتر گرایش سخت افزار، کارشناسی ارشد را در رشته معماری کامپیوتر و دکترای خود را در گرایش شبکه در این دانشگاه گذرانده است.

دکتر فانیان دانشیار دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر که پیش از این رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی اصفهان بوده است، سوابق مهمی در همکاری با بخشهای خصوصی و دولتی و اجرا و نظارت پروژهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه امنیت و شبکه دارد.

از مهمترین فعالیت های اجرایی دکتر فانیان با صنعت می توان به  طراحی و پیاده سازی اولین سامانه مقابله با حملات DDoS حجمی در کشور و بکارگیری آن در شرکت ارتباطات زیر ساخت نام برد .

این استاد و پژوهشگر برجسته دانشگاه ، طراحی و پیاده سازی اولین سامانه مدیریت وصله بومی و بکارگیری در بیش از 200 سازمان استراتژیک کشور و ۷ وزارت خانه را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین طراحی و پیاده سازی سامانه تحلیل ترافیک ، سامانه تشخیص حملات مبتنی بر داده های آماری، اجرای چهار پروژه ملی رصد امنیت فضای تبادل اطلاعات کشور و ارایه خدمات امنیت به بانک های کشور به همت دکتر علی فانیان عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت گرفته است.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان ، این موفقیت ارزنده را خدمت جامعه دانشگاهیان تبریک عرض می نماید.

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.