کدخبر:1518/14010927

27 آذر 1401

دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار میکند
کارگاه آموزشی و عملی "لایه‌نشانی تبخیر فیزیکی" در هفته اول بهمن ماه
  دانشگاه صنعتی اصفهان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی و عملی " لایه‌نشانی تبخیر فیزیکی" از 4 تا 7 بهمن ماه میکند که علاقمندان میتوانند تا اول بهمن ماه برای ثبت نام در این رویداد اقدام کنند.

در این دوره آموزشی و عملی محورهای همچون " مبانی نظری فیزیک خلا و لایه نشانی تبخیر فیزیکی" و "آموزش عملی لایه نشانی لیزر پالسی(PLD)" برگزار میشود . همچنین در این کارگاه سه روزه "آموزش عملی لایه نشانی اسپاترینگ DC "، "آموزش عملی لایه نشانی اسپاترینگ RF" و "آموزش عملی تبخیر باریکه الکترونی " به شرکت کنندگان آموزش داده میشود.

 لایه نشانی کاربردهای زیادی در صنایع مختلفی از جمله نظامی، تزیینی، نفت و گاز و صنایع مرتبط با انرژی دارد. به این منظور دانشگاه صنعتی اصفهان بستری مناسب برای دانشجویان، فعالان صنعتی و فارغ‌التحصیلان فراهم ساخته که در یک دوره آموزشی 32 ساعته ضمن آشنایی نزدیک با دستگاه‌های مرتبط با مباحث لایه نشانی در حوزه‌های مرتبط با صنعت، کاریابی و کارآفرینی و دانش‌بنیان بهره ببرند.

گفتنی است " دکتر مهدی رنجبر"، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان سخنران این کارگاه آموزشی است همچنین گواهی معتبر به دو زبان انگلیسی و فارسی به شرکت کنندگان اعطا میشود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت رویداد به نشانی : https://physics.iut.ac.ir/fa/pvd مراجعه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.