کدخبر:1259/14010915

15 آذر 1401

کسب مدال برنز توسط دانشجوی مهندسی نساجی در جشنواره بنیاد آموزش فناوری نانو
به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان امیرحسین پناهی از دانشکده مهندسی نساجی موفق به کسب مدال برنز یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو شد.همچنین نهاد ترویجی نانو دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این جشنواره رتبه پنجم مسابقه ملی را به خود اختصاص داد.

یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو با حضور بیش از پنج هزارشرکت‌کننده، طی سه مرحله آنلاین، حضوری و عملی، در تابستان ۱۴۰۱ برگزار شد و در پایان ۱۵ نفر برتر در مقطع کارشناسی و ۱۵ نفر برتر در مقطع تحصیلات تکمیلی معرفی شدند.
جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو، آذر ماه امسال با حضور جمعی از مسئولین در بخش دانشگاهی، با هدف تقدیر از برگزیدگان یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو، نهادهای ترویجی برتر و مدرسین برتر بنیاد آموزش فناوری نانو، در محل باغ کتاب تهران برگزار شد.

شایان ذکر است، این مسابقه یک رقابت علمی در موضوع علم و فناوری نانو است که هر ساله با همکاری بنیاد آموزش نانو و بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود. 

بکه نهادهای ترویجی نانو شامل گروه‌های دانشجویی، شرکت‌های آموزشی و همچنین سایر موسسات، نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌هایی است که به‌دنبال آموزش و ترویج فناوری نانو در سطح دانشجویان، محققان و عموم مردم هستند. 

 

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.