کدخبر:1246/14010811

11 آبان 1401

به ميزباني دانشگاه صنعتي اصفهان:
رويداد كارآفريني و نوآوري "كمند" در دانشگاه هاي استان اصفهان برگزار مي شود
نخستین رويداد كار، مهارت و نوآوري دانشجويان دختر دانشگاه هاي استان اصفهان به ميزباني دانشگاه صنعتي اصفهان آذرماه آینده در این استان برگزار مي شود.  

معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان، نخستین رویداد کار، مهارت و نوآوری با عنوان "كمند" را با هدف ایجاد زمينه حضور دانشجويان مستعد كارآفريني در عرصه كسب و كارهاي دانش بنيان، در تعدادي از دانشگاه هاي استان اصفهان برگزار مي كند.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي اصفهان، دانشجويان مستعد و علاقمند به حوزه كسب و كار مي توانند طرح ها و ايده هاي خود را در محورهاي فني، مهندسي و علوم پايه و همچینی علوم انساني، فرهنگ و هنر تا اول آذرماه 1401 به دبيرخانه "كمند" ارسال كنند.
در اين رويداد علاوه بر برگزاري كارگاه هاي آموزشي با محورهاي مهارت افزايي و كارآفريني، ارتباط مؤثري ميان دانشجويان خلاق و شركت هاي دانش بنيان شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان براي توسعه كسب و كارها و ايده هاي برتر فراهم خواهد شد.
علاوه بر جايزه هشت ميليون توماني در هر حوزه، به سه طرح منتخب اين رويداد نیز از یک تا سه ميليون تومان جايزه نقدي اهدا می گردد.
گفتنی است علاقمندان به رويداد "کمند" که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان در حال برگزاری است، می توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام به سايت :WWW.FARHANGI.IUT.AC.IR مراجعه و يا با شماره های 09103522949 و 03133912421 تماس حاصل فرمايند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.