کدخبر:1206/14010726

25 مهر 1401

درخشش عضو هیئت علمی و دو دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان در جشنواره دستاورد
طرح پژوهشی دكتر مهراني صفائيان عضو هیئت علمی و ۲ دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان در جشنواره "دستاورد" بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، نخستین جشنواره موفقیت‌های پژوهشی و فناورانه سرآمدان علمی و مستعدان برتر استان اصفهان با عنوان «دستاورد» توسط بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار شد.
از بین ۱۵ طرح برگزیده نهایی این جشنواره، ۳ طرح متعلق به عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و دو دانش آموخته دانشگاه بود.

دکتر مهران صفائیانی، دانشيار دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر دانشگاه صنعتی اصفهان با طرح شناسایی نظرات مخرب و غیر مخرب با استفاده از هوش مصنوعی برگزيده اين جشنواره شناخته شد.

فاطمه پیرنجم الدین، دانش آموخته و محقق پسا دكترا مقطع دکتری مهندسی کشاورزی، گرایش زراعت و اصلاح نباتات (مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی) با طرح معرفی و اصلاح چمن متحمل به خشکی برای فضای سبز شهری
 و محمدمهدی مرادمند دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک، گرایش تبدیل انرژی با طرح شبیه‌سازی عددی و ساخت مبدل حرارتی عملکرد بالا مبتنی بر ساختارهای شبکه‌ای از مستعدان برتر بنياد ملي نخبگان شناخته و مورد تقدير قرار گرفتند.

دكتر حسین ربانی، رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان با اشاره به برگزاری این جشنواره اظهار کرد: مستعدان برتر بنیاد ملی نخبگان که تاکنون از تسهیلات پژوهشی این بنیاد استفاده کرده‌اند، امکان شرکت در این جشنواره را داشتند.ارزيابي برگزيدگان بر اساس آثار و دستاوردهاي نخبگان در قالب‌های پوستر، کتاب، مقاله، پایان‌نامه، طرح پژوهشی و سخنرانی به همراه مستندات انجام شده است.

وی افزود: تعداد ۹۵ طرح و دستاورد در رشته‌های فنی و مهندسی، پزشکی، علوم انسانی و هنر در مرحله نهایی این رویداد شرکت کردند که درنهایت ۱۵ طرح توسط داوران تخصصی بعنوان برگزیده انتخاب شدند.
گفتنی است، طرح‌های برگزیده این جشنواره از پژوهانه ۳۰۰میلیون ریالی بهره‌مند می‌شوند.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.