کدخبر:1931/14010622

22 شهريور 1401

نشست هم اندیشی و دانش افزایی اساتید راهنمای طرح هدا برگزار شد
نشست هم اندیشی و دانش افزایی اساتید راهنمای طرح هدا، با حضور رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و اعضای هیئت علمی همکار در طرح هدا ، دوشنبه 21 شهریورماه در سالن کنفرانس ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر میبدی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در این نشست با اشاره به اهمیت ارتباط اساتید و نو دانشجویان در دوران پسا کرونا و ضرورت های این عرصه بیان داشت: مسئولان این دانشگاه با تمام توان، سعی در ایجاد محیطی مناسب برای فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشجویان دارند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با تاکید بر لزوم تبیین اهداف تحصیلی برای روشن شدن مسیر آموزش دانشجویان از سوی اساتید افزود: اساتید راهنمای طرح هدا به خوبی می توانند وضعیت کنونی و اهداف آینده را برای نو دانشجویان ترسیم نمایند.

خانم دکتر محمود زاده،سرپرست و مدیر اجرایی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه نیز هدف از برگزاری این نشست را آمادگی اساتید راهنمای طرح هدا برای آغاز سال تحصیلی جدید دانست و خاطر نشان کرد: هم افزایی توانمندی ها با ارائه مسائل و چالش های آموزشی مرتبط با نودانشجویان در این جلسات می تواند از جمله راهکارهای مناسب برای ارتقای سطح کنونی طرح هدا باشد.

در ادامه این نشست، کارگاه ارتباط استاد و دانشجو با حضور دکتر دشتی روانشناس و محقق برگزار شد و مهندس کازرونی نیز موضوع هویت معنوی دانشجویان را برای حاضران ارائه نمود.

گفتنی است نشست هم اندیشی و دانش افزایی اساتید راهنمای طرح هدا روز گذشته با حضور سی تن از اعضای هیئت علمی این دانشگاه، به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

شایان ذکر است  این طرح با پيشينيه اي از اجراي طرح رفعت (رابطين فرهنگي، علمي، تربيتي) كه طي سال هاي 1389 تا 1392در دانشگاه صنعتی اصفهان اجرا شده است، با اصلاحاتي برآمده از نظرات دانشگاهيان از سال 1393 با عنوان طرح هدا ( هدايت استادمحور) به تصويب هيئت رئيسه دانشگاه رسيد و همه ساله توسط معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه صنعتي اصفهان برای راهنمایی و هدایت نودانشجویان این دانشگاه اجرا مي شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.