کدخبر:1033/14010601

1 شهريور 1401

به همت دانشكده فيزيك دانشگاه صنعتي اصفهان :
آغاز فعاليت مدرسه تابستانه افق هاي نو درفيزيك
مدرسه تابستانه افق های نو در فیزیک به مناسبت سال جهانی علوم پایه و به منظور تقویت و گسترش رشته فیزیک، برای اولین بار در دانشگاه صنعتی اصفهان از تاريخ 29 مرداد برگزار شده است و تا 7 شهريور ماه  ادامه دارد.

دکتر حسین احمدوند دانشيار دانشكده فيزيك و دبير اجرايي برنامه با بيان اينكه این مدرسه ویژه دانشجویان برتر دوره کارشناسی فیزیک از دانشگاه‌های سراسر کشور است گفت: از ميان ۹۰ نفر از دانشجویان برتر ورودی ۹۸ و ۹۹ كه دراین مدرسه ثبت نام کردند، ۳۳ دانشجوي برتر بر اساس رزومه تحصیلی، توصیه نامه اساتید و همچنین شرط بودن در ده درصد اول ورودی مربوطه پذيرش شدند.

وي افزود: در اين مدرسه 16 استاد برجسته دانشکده فیزیک در زمینه های فیزیک ذرات بنیادی و سرن، امواج گرانشی، فیزیک ماده چگال، تجربی و محاسباتی، سیستمهای پیچیده، فناوریهای کوانتمی و فیزیک هسته ای سخنراني علمي داشتند.

دكتر احمدوند خاطر نشان كرد: علاوه بر سخنرانیهای آموزشی كه توسط اعضای هیات علمی دانشکده فیزیک ارايه مي شود، دانشجویان به گروههای دونفره تقسیم شدند و هر گروه تحت نظارت استاد مربوطه، یک پروژه کوچک تحقیقاتی را انجام مي دهد.

گفتني است در پايان اين مدرسه علمي، به همه شرکت کنندگان گواهی شرکت در مدرسه اعطا خواهد شد و از دانشجويان برتر نيز تقدير به عمل مي آيد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.