کدخبر:1308/14010519

19 مرداد 1401

سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود
افتتاحيه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با شعار ورزش همدلی، ایثار، 30 مردادماه در دو دانشگاه بزرگ صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

دکتر سعید آجلی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، با اشاره به تفاهم‌نامه برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در خردادماه امسال بیان داشت: سازمان امور دانشجویان میزبانی برگزاری المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر را در بخش پسران به دانشگاه صنعتی اصفهان و در بخش دختران به دانشگاه اصفهان سپرده شد.

سرپرست کل برگزاری این المپیاد در دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه این المپیاد با هدف فرهنگ‌سازی ورزش و توجه به‌سلامت جسم و روان دانشجویان برگزار می‌شود؛ خاطرنشان کرد: این رویداد را فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان‌های 144 شهید از خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان می‌دانیم.

وی افزود: تا کنون پذیرش بیش از 900 دانشجوی پسر و 600 دانشجوی دختر از 55 دانشگاه سراسری، پیام‌نور، علمی کاربردی و مؤسسات غیردولتی در دو دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان انجام شده است.

آجلی با بیان اینکه، شرکت‌کنندگان ورزشکار در 7 رشته ورزشی در این المپیاد به رقابت می‌پردازند، خاطرنشان کرد: رقابت‌های ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس‌روی‌میز، بدمینتون، شنا، شطرنج و دومیدانی طی یک هفته از 31 مرداد تا 6 شهریورماه برقرار است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان سابقه میزبانی اولین دوره از این مسابقات را در سال 1388 در کارنامه خود دارد افزود: برای میزبانی شایسته از دانشجویان ورزشکار از خانواده معظم شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان تمهیدات لازم از جمله اسکان، پذیرایی، امکانات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی فراهم شده است.  

شایان‌ذکر است سازمان امور دانشجویان کشور، امسال علاوه بر برگزاری چهار المپیاد ورزش‌های قهرمانی، اقدام به برگزاری المپیاد ورزش‌های دانشجویان بین‌المللی، المپیاد ورزش‌های همگانی و المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر برای توجه بیشتر به‌سلامت روحی، روانی و اجتماعی دانشجویان پس از یک وقفه طولانی ناشی از بیماری کرونا  نموده است.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.