کدخبر:0843/14010407

7 تیر 1401

به همت دانشكده مهندسي منابع طبيعي دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار مي شود:
نشست علمی برای مقابله با بیابان‌زایی
معاونت پژوهشی دانشکده مهندسی منابع طبیعی دانشگاه صنعتي اصفهان با همکاری کمیته علم و فناوری کارگروه مقابله با بیابان‌زایی نشست علمی به مناسبت روز جهانی مقابله با بیابان‌زایی را روز چهارشنبه، ۸ تیرماه  به‌صورت برخط برگزار می‌کند.

در این برنامه دكتر حسین خادمی استاد دانشكده مهندسي كشاورزي گروه خاك شناسي با موضوع «ریزگردها در منطقه اصفهان؛ برخی حقایق تلخ، راهکارهای سهل و سخت کنترل»، رضا جعفری دانشيار دانشكده مهندسي منابع طبيعي با موضوع «کاربرد سنجش از دور در مطالعات فرسایش بادی»، حسینعلی نریمانی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان، با موضوع «نیم قرن تجارب مقابله با بیابانزایی در استان اصفهان» و محسن سلیمانی، دانشيار دانشكده مهندسي منابع طبيعي و معاون پژوهشي اين دانشكده با موضوع «معرفی فعالیت‌ها و توانمندی‌های پژوهشی دانشکده مهندسی منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان در زمینه مدیریت بیابان» به ارائه سخنرانی می‌پردازند.

همچنین دكتر ونگ یانگدونگ (wang Yangdong) از کشور چین با موضوع «تجربه چین در کنترل و جلوگیری از بیابان‌زایی و همکاری با کشورهای واقع در مسیر جاده ابریشم» حضور خواهد داشت.

گفتني است این نشست علمی روز چهارشنبه، ۸ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲.۳۰ به‌صورت برخط و در آدرسhttps://meet.iut.ac.ir/b/gfh-mgu-s7d-hqc برگزار می‌شود.

ارسال شده توسط رابط خبري دانشكده مهندسي منابع طبيعي : خانم زهره كرماني

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.