کدخبر:1721/14010403

2 تیر 1401

دکتر هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان کشور:
در سازمان امور دانشجویان افزایش سرانه خدمات رفاهی دانشجویان دانشگاه های کشور را دنبال میکنیم/گزارش ویدیویی
دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور عصر روز چهارشنبه 1 تیر ماه ، ضمن دیدار با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان از زیرساخت ها و امکانات رفاهی دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان از جمله سراهای دانشجویی؛ مجموعه سراهای متأهلین امام جواد(ع) واستخر دانشگاه بازدید کرد.

دکتر داداش پور در حاشیه این بازدید بیان داشت: از هر ظرفیت و فرصتی برای افزایش سرانه خدمات رفاهی دانشجویان دانشگاه های کشور استفاده می­کنیم که رضایتمندی و تعلق خاطر بیشتر دانشجویان را به همراه داشته باشد.

معاون وزیر عتف با اشاره به اینکه جایگاه دانشگاه صنعتی اصفهان از نظر علمی در کشور این انتظار را ایجاد می کند که در زمینه بین المللی شدن گام های بلندتری بردارد؛ خاطر نشان کرد: این دانشگاه در منطقه آسیای غربی نیز از جمله دانشگاه های برتر به شمارمی آید و لازم است با افزایش جذب دانشجویان بین المللی در عرصه ملی و بین اللملی نیز جایگاه خود را ارتقا بخشد.

دکتر میبدی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این دیدار، با اشاره به قدمت بالای 40 سال برخی ساختمان های سراهای دانشجویی این دانشگاه گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان در بحث اسکان دانشجویان خوابگاهی با محدودیت جدی روبرو است و نیازمند تسریع در بازسازی خوابگاه های خود است.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، تلاش شبانه روزی مسئولین حوزه دانشجویی دانشگاه را در جهت ارتقا خدمات این بخش ارزشمند دانست و افزود: با بازگشایی دانشگاه پس از کرونا توجه به ارتقا کیفیت غذا در سلف دانشجویی و توسعه خدمات در بخش سلامت روان دانشجویان را بیش از گذشته مد نظر قرار داده ایم.

در این دیدار، دکتر آجلی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، ضمن ارایه گزارشی از وضعیت اسکان دانشجویان در سراهای دانشجویی خواستار توجه بیشتر مسئولین وزارت عتف به بازسازی خوابگاه های فرسوده دانشگاه صنعتی اصفهان و همچنین توسعه خدمات رفاهی شد.

گفتنی است رئیس سازمان امور دانشجویان کشور در بازدید از مجموعه سلف دانشجویان، سراهای دانشجویی، استخر و مزار شهدای گمنام دانشگاه صنعتی اصفهان با دانشجویان این دانشگاه  دیدار و گفتگوی صمیمانه داشت و تأکید داشت: سازمان امور دانشجویان، در زمینه توسعه و بهبود کیفیت خدمات رفاهی این دانشگاه را یاری می­کند. 

گزارش ویدیویی

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.