کدخبر:0919/14010215

11 ارديبهشت 1401

بیستمین یادواره 144 شهید دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
آیین بیستمین یادواره یکصد و چهل وچهار شهید دفاع مقدس دانشگاه صنعتی اصفهان عصر روز شنبه 10 اردیبهشت ماه، با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا در مسجد حضرت زهرا (س) برگزار شد.

دکتر میبدی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در این آیین ضمن خیر مقدم به خانواده‌های معزز شهدا، بیان داشت: باعث افتخار است در دانشگاهی میزبان شما هستیم که روزگاری قدمگاه فرزندان بزرگ این کشور بوده است.

 وی با گرامیداشت یاد پدران و مادران شهدایی که سالهای گذشته در قید حیات بودند ، خاطرنشان کرد: خانواده معزز شهدا بر خود ببالند که علی‌رغم بی‌مهری‌ها، کج‌سلیقگی‌های ما مسئولین و فراز و نشیب‌های گذشته تا به امروز، بزرگ‌منشانه پای انقلاب و آرمان‌هایش ایستاده‌اند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: باید شکرگزار این نعمت باشیم که از حضور خانواده‌هایی در این دانشگاه بهره‌مند هستیم که امدادهای الهی را با فرزندان برومند خود چشیده‌اند واز عمق جان استمداد دعا در حق انقلاب و اقتدار کشور و صیانت از آرمان‌های شهدا داریم.

گفتنی است: روایت سردار حاج اصغر حبیبی از رشادت‌های شهدای دانشگاه صنعتی اصفهان، اجرایی تئاتر آئینی و ضیافت افطار از دیگر برنامه‌های یادواره بیستم بود.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.