کدخبر:1322/14010127

27 فروردین 1401

همزمان با اولين روز بازگشايي دانشگاه صنعتي اصفهان
بازديد سرزده رئیس دانشگاه صنعتي اصفهان از روند برگزاري كلاس ها
صبح روز شنبه 27 فروردين ماه هيئت رئيسه دانشگاه صنعتي اصفهان از برخي دانشكده هاي دانشگاه بازديد و ضمن بازديد از روند برگزاري كلاس هاي آموزشي دانشگاه با دانشجويان ديدار و گفتگوي صميمانه اي داشتند.

رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان در اين ديدار ضمن خيرمقدم به دانشجويان، همچنين ابراز خرسندي از بازگشت دانشجويان به كلاس هاي درس، براي ايشان آرزوي موفقيت و سلامتي نمود.

دكتر ميبدي با اشاره به اينكه بازگشت دانشجويان، پويايي و نشاط را به دانشگاه باز مي گرداند، افزود: خدمت به نسل جوان و نخبگان كشور در محيط مقدس دانشگاه مايه افتخار مسئولين دانشگاه است.

رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان در اين بازديد، در خصوص روند بازگشايي دانشگاه، شرايط خوابگاه و سرويس ها و خدمات دانشجويي نظرات دانشجويان را جويا شد و معاونين همراه خود را براي پيگيري مسايل به دانشجويان معرفي كرد.

دكتر ميبدي بازگشت مجدد به فضاي علمي دانشگاه را فرصت مغتنمي دانست و دانشجويان را به تلاش و بهره گيري از محضر درسي اساتيد برجسته دانشگاه تشويق و ترغيب نمود.

وي از دانشجويان خواست از فرصت آموزش حضوري براي جبران نواقص و اشكالاتي كه در آموزش مجازي داشتند بهره كافي ببرند.

گفتني است از 27 فروردین شاهد حضور  تمام دانشجويان مقاطع تحصيلات تكميلي و كارشناسي 98 و 97 و ما قبل از آن به صورت كاملا حضوري در دانشگاه صنعتي اصفهان هستيم.

گزارش تصويري ...

گزارش ويديويي ...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.