کدخبر:1939/14001223

23 اسفند 1400

عضو هیئت علمي دانشكده رياضي ، به عنوان سردبير نشريه معتبر رياضي ايران انتخاب شد
در جلسه شورای اجرایی انجمن رياضي ايران دکتر مجید گازر، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، به عنوان سردبیر بولتن انجمن ریاضی ایران برای دوره سه ساله (شروع از۱۴۰۱ ) انتخاب شد.  

بولتن انجمن ریاضی ایران، با سابقه ترين مجله ریاضی کشور است که از سال ۱۳۵۳ و به زبان انگلیسی منتشر مي شود. این مجله در حال حاضر توسط انتشارات اشپرینگر منتشر میشود.
دکتر گازر پیش از این به مدت سه سال به عنوان سردبیر بخش معادلات دیفرانسیل و سیستمهای دینامیکی در این مجله فعالیت داشته است. 
شايان ذكر است این مجله دارای ۳۵ عضو هیأت تحریریه،۱۰ عضو هیأت تحریریه مشاور و ۳۰ عضو هیأت دبیران وابسته است که از بین ریاضیدانان برجسته ایرانی و خارجی انتخاب می شوند. 

دكتر مجيد گازر دانشيار جوان  دانشكده رياضي دانشگاه صنعتي اصفهان دانش آموخته دانشگاه انتاریو غربی در کانادا است. وي همچنين در سال 1398 برنده جایزه  عباس ریاضی کرمانی (از جوایز انجمن ریاضی ایران) شده است. 
روابط عمومي دانشگاه صنعتي اصفهان این انتخاب شایسته را که نشان دهنده جایگاه ویژه علمی و مقبولیت دکتر گازر در بین جامعه ریاضی ایران است، به ایشان و دانشکده ریاضی تبریک می گويد و برای ایشان آرزوی موفقیت دارد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.