کدخبر:0924/14001223

23 اسفند 1400

دانشجوی نخبه دانشگاه صنعتی اصفهان برنده ششمین جایزه جشنواره ملی ایثار شد
در آئین اختتامیه ششمین جشنواره ملی ایثار، دانشجوی دوره دکترای رشته مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی اصفهان موفق به کسب رتبه اول در این رشته و دریافت لوح تقدیر و تندیس از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شد.   

مهندس پریسا حیدری دانشجوی دکترای دانشگاه صنعتی اصفهان است كه دوره دکترای خود را به طور مشترک با دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می گذراند.

 وي تا كنون موفق به ساخت رگ مصنوعی پلیمیری و ساخت غشا GBR/GTR برای مصارف دندان پزشکی شده است که به عنوان نیازهای ضروری صنعت پزشکی در کشور به شمار می روند.اين دستاورد در مرحله آزمايشگاهي است و اميدوار است بتواند اقدامات تجاري سازي اين محصول را دنبال كند. 

دانشجوي نخبه دانشگاه صنعتي اصفهان ، تا کنون موفق به ثبت دو عنوان اختراع، چاپ 3 مقاله بین المللی ISI و اقدامات پژوهشی در حوزه ساخت 3 مدل مختلف زخم پوش و پانسمان پوستی برای سوختگی، دیابت و زخم های پروانه ای شده است. 

مهندس جوان كشور، دوره كارشناسي خود را در رشته فيزيك هواشناسي، گذرانده است اما از آنجاييكه احساس مي كند اين رشته با علايقش سازگار نيست ،با تلاش بسيار، در دوره كارشناسي ارشد،  وارد رشته مهندسي پزشكي مي شود. 

خانم مهندس حیدری در هفته جوان میهمان استودیو روابط عمومی بود و گپ و گفتی صمیمانه با او داشتیم تا بیشتر با چهره این بانوي جوان علمی و موفق کشورمان آشنا شویم. او در اين گفتگو از علايق خود براي تبديل دانش به محصول مي گويد.از اينكه دانشگاه هاي ايران مقاله محور هستند و براي رسيدن به پيشرفت و توسعه بايد،به توانمندي جوانان ايراني اعتماد كرد. 

گفتنی است خانم پریسا حیدری فرزند جانباز گرامی، همزمان با روز میلاد حضرت ابوالفضل عباس و گرامیداشت مقام جانبازان، جایزه خود را از استاندار اصفهان دریافت کرد. 
براي تماشاي اين ويديو اينجا كليك كنيد....
#جوان_ایرانی

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.